Bah...
Bah...
Gister was het hier vreselijk baggerweer, maar tussen de buien door de paardjes eruit gezet en uitgemest.
Toen ik klaar was met uitmesten was het nog droog dus paardjes lekker laten staan in de bak en ik naar binnen.
10 minuten later was ik aan de phone met een vriendin en ik stond voor het raam toen zag ik dat Bente aan haar rechterkant van haar hoofd allemaal bloed had dus ik hing op en ging naar buiten, en ja hoor madam had een snee net onder haar oog, de lucky basterd, maar het bloedde aardig.
Ook was de deken van Lolly zo goed als verscheurd, dus ik dacht, what the hell...
En natuurlijk begon het weer te regenen dus snel paardjes binnen gezet, en de wond van Bente behandeld, het zag er verder netjes uit, maar ik dacht al dat word een dik oog.
De deken van Lolly was onherstelbaar kapot de staartflap lag er kompleet af en van voren mis ik een stuk van zo'n 30 cm uit de deken, ra ra waar dat gebleven is, ik had geen reservedeken liggen in 200 gram, dus moest ik ook nog de hort op om een nieuwe deken te scoren.
Ik ben maar naar Divoza gereden daar heb je toch de meeste keus en kwam uit op een Amigo en dan nog iets, van 1200 Denier, dan denk je een oersterke deken, nou ik heb me daarstraks toch een portie staan schelden, zit Tyler {die gister ook al de schuldige was van de dekensloop} weer aan de staartflap van Lolly haar nieuwe dure deken en ja hoor een SCHEUR...
Grrr ik heb me daar staan vloeken op die knol en meteen maar de antibijt erbij gepakt.
Hopelijk blijft de sloper nu van de deken af, en anders dan gooien we een graasmasker om zijn mond.
Oja het oog van Bente is dus lekker dik, maar zit gelukkig niet dicht.
Maar hoe de muts nou aan de snee onder haar oog komt.......
Toen ik klaar was met uitmesten was het nog droog dus paardjes lekker laten staan in de bak en ik naar binnen.
10 minuten later was ik aan de phone met een vriendin en ik stond voor het raam toen zag ik dat Bente aan haar rechterkant van haar hoofd allemaal bloed had dus ik hing op en ging naar buiten, en ja hoor madam had een snee net onder haar oog, de lucky basterd, maar het bloedde aardig.
Ook was de deken van Lolly zo goed als verscheurd, dus ik dacht, what the hell...
En natuurlijk begon het weer te regenen dus snel paardjes binnen gezet, en de wond van Bente behandeld, het zag er verder netjes uit, maar ik dacht al dat word een dik oog.
De deken van Lolly was onherstelbaar kapot de staartflap lag er kompleet af en van voren mis ik een stuk van zo'n 30 cm uit de deken, ra ra waar dat gebleven is, ik had geen reservedeken liggen in 200 gram, dus moest ik ook nog de hort op om een nieuwe deken te scoren.
Ik ben maar naar Divoza gereden daar heb je toch de meeste keus en kwam uit op een Amigo en dan nog iets, van 1200 Denier, dan denk je een oersterke deken, nou ik heb me daarstraks toch een portie staan schelden, zit Tyler {die gister ook al de schuldige was van de dekensloop} weer aan de staartflap van Lolly haar nieuwe dure deken en ja hoor een SCHEUR...
Grrr ik heb me daar staan vloeken op die knol en meteen maar de antibijt erbij gepakt.
Hopelijk blijft de sloper nu van de deken af, en anders dan gooien we een graasmasker om zijn mond.
Oja het oog van Bente is dus lekker dik, maar zit gelukkig niet dicht.
Maar hoe de muts nou aan de snee onder haar oog komt.......
Agilitydogs get over it
cattery Lucky Paws ---- Heilige Birmanen en Kurilian Bobtails
Re: Bah...
Dat is zeker even flink balen hoor, hopelijk is haar oog snel weer beter
- Rosantjuh(L)banjer
pff dat is flink balen maar gelukkig is het zo afgelopen met bente.
beetje jammer van de deken
beetje jammer van de deken

Bella (Bijoux van de Tsjoggelberg) en Fenne van de hoenderkamp

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.

Tot een kleine BellaX Winser G
R.I.P. 27-11-'08 Popeye.
R.I.P 17-08-'12 Banjer.
Arme Bente gelukkig valt het mee.
Ja die dekenslopers heb ik hier ook heel leuk kan je treintje spelen met z'n allen achter elkaar aan en dat kost elk jaar een hoop dekens.
Ja die dekenslopers heb ik hier ook heel leuk kan je treintje spelen met z'n allen achter elkaar aan en dat kost elk jaar een hoop dekens.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Beterschap met Bente.
En ahum, dekensloper een grote Foei!!!
En ahum, dekensloper een grote Foei!!!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
vervelend. Kan de snee niet van een gesp van een deken zijn?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Altijd vervelend zoiets, soms blijft het een raadsel hoe ze aan iets komen
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Ik vroeg me al af waar jij dan zo snel een deken vandaan haalt daar in de middle of nowhere bij jou, haha. Maar dat moest dus een ritje helemaal naar Leek worden. Ach, het houd je van de straat zullen we maar zeggen, hihi.
Hopelijk knapt Bente snel weer op.
Hopelijk knapt Bente snel weer op.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Misschien wild gespeeld dat de snee en kapotte deken daarvan komen? Maar wel ernstig balen van de kapotte nieuwe deken
. Ben blij dat merries onderling minder sloperig zijn zeg.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Met Bente haar oog gaat het wel goed het is nog wel dik maar de wond ziet er rustig uit, gelukkig.
Ja de dekensloper ... ik moet nu Lolly haar deken elke keer inspuiten met anti bijtspray.
Ik heb een kennisje hier in het dorp gebeld en gevraagd of zij nog plek heeft voor een grote ruin, zij heeft een binnenbak, dus kan meneer aan het werk, dat mist hij vreselijk en hier kan je alleen maar rijden als je je surfpak en duikspullen aantrekt
Ze zou even zien of ze kon schipperen en dan mag ie komen, ze vroeg of ze hem eventueel kon gebruiken voor een westernles met een meisje van 5 erop, uhhh ruin is 1.67 m. en meisje van 5, ach hij is braaf genoeg...
Jullie horen nog hoe het afloopt.
Ja de dekensloper ... ik moet nu Lolly haar deken elke keer inspuiten met anti bijtspray.
Ik heb een kennisje hier in het dorp gebeld en gevraagd of zij nog plek heeft voor een grote ruin, zij heeft een binnenbak, dus kan meneer aan het werk, dat mist hij vreselijk en hier kan je alleen maar rijden als je je surfpak en duikspullen aantrekt

Ze zou even zien of ze kon schipperen en dan mag ie komen, ze vroeg of ze hem eventueel kon gebruiken voor een westernles met een meisje van 5 erop, uhhh ruin is 1.67 m. en meisje van 5, ach hij is braaf genoeg...

Jullie horen nog hoe het afloopt.
Agilitydogs get over it