Jimmy en Silence gaan toch verhuizen.
- SandraJimmy
Re: Jimmy en Silence gaan toch verhuizen.
En zeker voor de paarden 

- SandraJimmy
Nou, ze zijn over 
Helemaal top gegaan. Binnen een kwartiertje waren ze op de nieuwe stal.
Jimmy was meteen in zijn nopjes, want ja er was eten he en dat is genoeg voor hem. Silence vond het 's avonds met binnen zetten wel een beetje spannend, maar hoorde vanochtend van een stalgenootje dat ie gisteravond al lekker buiten stond te kijken met een plukje hooi in zijn mond.
En vanochtend liep hij ook aan een lang touwtje mee naar de wei.
Dus dat komt wel goed
Volgens mij zijn ze helemaal happy met hun grote wei haha, want om de zoveel tijd gaan ze even samen een rondje rennen

Helemaal top gegaan. Binnen een kwartiertje waren ze op de nieuwe stal.
Jimmy was meteen in zijn nopjes, want ja er was eten he en dat is genoeg voor hem. Silence vond het 's avonds met binnen zetten wel een beetje spannend, maar hoorde vanochtend van een stalgenootje dat ie gisteravond al lekker buiten stond te kijken met een plukje hooi in zijn mond.
En vanochtend liep hij ook aan een lang touwtje mee naar de wei.
Dus dat komt wel goed

Volgens mij zijn ze helemaal happy met hun grote wei haha, want om de zoveel tijd gaan ze even samen een rondje rennen

Gelukkig is alles goed gegaan
- SandraJimmy
Ja super fijn.
Net weer geweest op het moment van binnenhalen. Wel de staleigenaar laten doen omdat ik het vanaf morgen ook niet elke dag zelf kan doen i.v.m. het werk.
Maar ze kwamen al netjes aangedraafd van achter uit de wei toen de stal eigenaar ze riep en liepen lekker rustig mee hun stalletjes in.
Silence stond er nu helemaal op zijn gemakje bij.
Dus die twee gaan binnen no time gewend zijn denk ik
Net weer geweest op het moment van binnenhalen. Wel de staleigenaar laten doen omdat ik het vanaf morgen ook niet elke dag zelf kan doen i.v.m. het werk.
Maar ze kwamen al netjes aangedraafd van achter uit de wei toen de stal eigenaar ze riep en liepen lekker rustig mee hun stalletjes in.
Silence stond er nu helemaal op zijn gemakje bij.
Dus die twee gaan binnen no time gewend zijn denk ik

Dat klinkt helemaal goed. Fijn dat het zo lijkt te bevallen voor zowel jouzelf als je paarden.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- SandraJimmy
Tot nu toe wel inderdaad 

Fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan. En nu dan lekker aan de slag met je paardjes vanaf daar.
---