Nieuwe aanwinst; Ziggy
Re: Nieuwe aanwinst; Ziggy
Gewoon de schaar er in zetten. Al doende leer je het vanzelf om een mooie boog te knippen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Niet denken, maar doen, zeg ik maar altijd! 

Ziggy ♥ (v. Lenngard) 24-06-2003
sinds 21-01-12 ♥
sinds 21-01-12 ♥
Gefeliciteerd leuk paard.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
- Machteld&Falco
Gefeliciteerd met Ziggy. Hij ziet er leuk uit. Hij zou er nog leuker uitzien met een strakke boog 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Zo is't maar net. Hoppa, knippen dussssssssssssssssssss.S_imonee schreef:Niet denken, maar doen, zeg ik maar altijd!
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Nou, ik had hem gister even geknipt..... 
Hij loopt wel een beetje erg voor schut nu...
Er zitten wel wat korte en lange plukken tussen, haha.
Hij wou ook zijn hoofd niet echt stil houden. het viel nog niet mee om dat even netjes te doen..

Hij loopt wel een beetje erg voor schut nu...
Er zitten wel wat korte en lange plukken tussen, haha.
Hij wou ook zijn hoofd niet echt stil houden. het viel nog niet mee om dat even netjes te doen..

Ziggy ♥ (v. Lenngard) 24-06-2003
sinds 21-01-12 ♥
sinds 21-01-12 ♥
- Nientjepientje
Hihi, komt helemaal goed, groeit toch weer aan. Oefening baart kunst.
Het is een leuk paard;)
Het is een leuk paard;)