Al sinds ik Jimmy heb vroeg ik me af hoe het zou zijn om hem voor de kar te zetten. (hij is betuigd en heeft veel voor de wagen gelopen, dus kent het) Maar ik wist niet of mennen iets voor mij zou zijn.
Totdat ik in Februari vorig jaar bij een vriendin was en waarbij ik gemend heb met haar shetje. En ik was om hoor

Maar helaas zag mam er totaal niks in om hem voor de kar te zetten.
Aantal keer over gehad, maar ze ziet het niet zitten. (ze vind het leuk om mee te gaan naar stal, is gek op de paarden en fietst heel graag mee op buitenritten, maar het vertrouwen overgeven aan het paard... erop of erachter...vertrouwd ze niet helemaal volgens mij)
En alleen mennen, daar begin ik gewoon niet aan.
Dus ik had het maar uit mijn hoofd gezet.
Tot mam er vandaag zelf mee kwam.
We waren op buitenrit en nu zag ze voor de zoveelste keer hoe anders Jimmy reageerd als we een paard voor de wagen tegen komen ten opzichte van een paard onder de man.
En nu gaf ze het ook wel toe, dat hij daar toch wel erg enthousiast op reageert.
En aangezien de nieuwe stal eigenaar aangeboden heeft dat we zijn menwagen wel mogen gebruiken, ziet mam het nu toch wel zitten.
Ze kwam er zelf mee dat we komend voorjaar, als de paardjes goed gesettelt zijn op de nieuwe stal eens zullen gaan kijken voor een tuigje

Helemaal blij, kunnen we nog meer afwisselen met Jimmy