Emy onder het zadel

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
nancy imka

Emy onder het zadel

Bericht door nancy imka » zo 15 jan 2012, 12:37

Heey,

Gister heb ik wat plaatjes geschoten van Emy onder de man. Gister weer zo genoten met een klein ritje op de rug van mn ukkie. Het blijft voor ons toch die kleintjes naast Imka :D Ook al is de een groter en de ander langer als Imka haha.

Imka mag door een blessure helaas niet onder de man dus die was stappend mee genomen en Dees en ik waren op onze Etjes mee. Op een gegeven moment verloor ik mn beugel en omdat mn benen niet zo meewerken moest ik met mn hand mn beugel weer aan doen. Rijdend ging dit niet dus toen moest ze stil staan. Dit vond ze niet tof omdat die andere doorliepen en eerst gaf ik het even op. Maar toen dacht ik ja dag Emy eigenlijk moet je ook maar gewoon stil blijven staan als ik dat wil dus ik naar achter gaan zitten me zwaarder gemaakt iets tegen gehouden aan de voorkant en "ho sta stil" gezegt en tot mn grote verbazing bleef ze netjes stil staan. Ik vol verbazing dit heb ik in al die jaren met Imka nog niet 10 sec meegemaakt :+: Mn beugeltje aan gedaan en hop in stap richting de rest. Klein stukje in draf stukje terug naar stap even stil staan en weer in draf. Jeetje wat ben ik in love op die pony. Imka daarin tegen maakte er een groot probleem van want Emy mocht draven en Imka niet :( Wat kan die lastig zijn zeg hihi. Maar goed dit zijn we van haar gewent vandaar dat het voor mij ook zo'n verbazing was dat Emy het wel gewoon deed. Echt ik kan jullie niet vaak genoeg zeggen hoe trots ik ben op mn baby poownie!
Gister was overigens wel ons laatste ritje weer, ik ga morgen onder het mes en mag dan echt heel lang niet meer rijden. Vandaar dat ik de stoute schoenen aangetrokken had 4wk terug en een klein stukje erop ben gaan zitten en tot mijn verbazing ging dit super goed :L) :L) :L)

AfbeeldingJa ja netjes met Cap op. Dacht even laten zien ik heb op de rest van de foto's nml geen cappie op mn koppie maar met rijden dus echt wel ;)
Afbeelding Showen met zn 2
Afbeelding Even saampjes op de foto :D
Afbeelding Een onderonsje tussen de fjordsels
Afbeelding
AfbeeldingMn dinnetje op Emy
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Emy vind het heerlijk om ook mee te kunnen. Ben zo blij met de paardjes, heerlijke beestjes :+:

:wave: :wave: :wave:
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Ilona

Re: Emy onder het zadel

Bericht door Ilona » zo 15 jan 2012, 13:42

Je hebt in ieder geval leuke foto's van een geslaagde rit om voorlopig even op terug te kijken.
Sterkte met je operatie! Er staat een leuk stel paarden klaar voor als je straks weer in het zadel mag :#
Castor :L (v Topas) en Enzo de pret-terrorshet :D
the art of riding is to keep the horse between you and the ground. Afbeelding
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » zo 15 jan 2012, 14:39

Zie nog zo de foto's van de twee veulentjes voor me...wat gaat de tijd hard, maar ze staan er beide braaf bij te kijken :D Sterkte met je operatie, hopelijk gaat alles voorspoedig zodat we snel weer dit soort foto's kunnen zien!
Geluk is de vrucht van intens werk
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » zo 15 jan 2012, 15:02

Hey das 'mijn' zadel, via Lientje naar Roos, naar Share en toen weer bij jou? Grappig :).

Ziet er goed uit samen!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » zo 15 jan 2012, 15:07

Was wel even vreemd om je titel te lezen :=
Ze pakken het wel leuk op zo.
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 15 jan 2012, 15:35

Ik mag hopen onder de vrouw :D . Je hebt toch niet nog een verrassing van heel andere aard voor ons in petto :=
Emy doet het echt super, zoiets fantastisch daar moet je je toch aan op kunnen trekken de komende weken waarin rijden er niet inzit.
Heel veel succes morgen en de dagen daarna. Ik hoop dat de operatie succesvol is deze keer en dat je snel weer naar huis mag om te gaan revalideren. Houd je taai meissie! We zullen je steunen waar we maar kunnen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
foss

Bericht door foss » zo 15 jan 2012, 16:14

Leuke foto's en ik zou zeggen klein en dapper ze heeft een heerlijk koppie.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
roos

Bericht door roos » zo 15 jan 2012, 17:58

Knappe Etjes!!!!
En wat een vacht zeg...heel wat anders dan Ekkie!
Succes en sterkte met de operatie
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Ivonne

Bericht door Ivonne » zo 15 jan 2012, 18:02

goed hoord! Emy heeft een rustige uitstraling. En Elvis heeft echt zo'n Timor hoofd :L
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » zo 15 jan 2012, 18:54

Wat een heerlijke paardjes.
Super dat ze zo braaf zijn.
Wel jammer dat je dan weer een tijd er niet op kan.

Sterkte en succes met je operatie morgen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » zo 15 jan 2012, 19:00

Wat lekker dat je er al op bent gaan zitten. Daar zal je de komende tijd op kunnen teren, dat je straks er weer op kan!
Grappig, vandaag hebben wij Evita voor het eerst gelongeerd, voor het in gaan rijden. En jij zit er al op.
Veel succes met de operatie en het herstel.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Viv

Bericht door Viv » ma 16 jan 2012, 05:40

Kleine beebiefjordsels worden groot!!! Zie ze nog lopen op het strand dat Elvis liep te miepen bij die plas :=
Succes vandaag en geniet lekker van deze pics meis dan ben je zo weer op de been.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
lientje

Bericht door lientje » ma 16 jan 2012, 10:20

Wat leuk, idd mijn oude zadel zo te zien :D Spijt gehad dat ik hem verkocht heb hoor, mocht je hem ooit wegdoen hihi

Paardjes zien er super uit!1
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Elvis

Bericht door Elvis » ma 16 jan 2012, 16:10

Nou inderdaad Vivian..krijg hem nog steeds niet door een plas hoor hahaha.....

Ze zijn leuk nanc,als je hier naar kijkt krijg je vast snel weer de zin om er op te stappen,maar rustig aan nu!Eerst herstellen ;)
Elvis:Jeskim(zidar)XTimor

Te kort op deze aarde,maar van onschatbare waarde..
Ik zal je missen mam,je blijft voor altijd in me hart

Afbeelding
Viv

Bericht door Viv » di 17 jan 2012, 05:28

Geboren watje dus hihihihi.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
nancy imka

Bericht door nancy imka » wo 18 jan 2012, 10:39

Haha moet wel lachen hoor Viv wat een drol he zo voor die plas. Het is idd een geboren watje. Ik moet soms ook zo lachen als onze paddock erg nat is. Dan stappen die andere twee hard door en Elvis gaat vol op de rem om vervolgens te proberen om toch met droge voeten aan de andere kant van de plas te komen hihi

Hier kan ik zeker een tijdje op teren. En zeker nu ik van de dokter te horen heb gekregen dat ik zeker het niet zelf verpest heb met mn enkel afgelopen keer. Hij was zelf al niet heel zeker van zn zaak. Hij had er een extra schroef bij moeten zetten maar dat durfde hij toen niet meer aan gezien de vele schroeven die er al in zaten. Hij was dus bang dat mn bot het niet houden zou. Nu heeft hij er zelf al veel meer vertrouwen in als vorige keer. En als het met tien weken vast zit dan mag ik gewoon (rustig aan) weer gaan doen wat ik kan en wil doen. Dus wat ik me zelf voor gehouden had van een jaar niet paardrijden dat hoeft helemaal niet van de dokter Was er echt zo blij mee. Heb wel even liggen huilen van geluk. En frustratie omdat ik me zelf al die tijd de schuld gegeven had dat het fout gegaan was.

Mis mn meisjes wel hoor, ff lekker een knuffeltje geven. Maar ik heb gehoord dat ze lekker op het weiland staan overdag dus die zullen mij vast niet missen op het moment!
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Esther

Bericht door Esther » do 19 jan 2012, 16:10

nancy imka schreef:Haha moet wel lachen hoor Viv wat een drol he zo voor die plas. Het is idd een geboren watje. Ik moet soms ook zo lachen als onze paddock erg nat is. Dan stappen die andere twee hard door en Elvis gaat vol op de rem om vervolgens te proberen om toch met droge voeten aan de andere kant van de plas te komen hihi
Jeskim was er ook met geen kanon doorheen te schieten!! Een grote plas was na wat moeite wel te doen, dan vond ze het ook wel leuk, maar gewoon een plas op de weg, echt niet!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie