Moet het toch even delen hoor!
Op zaterdag staat er voor Claudia, Janneke en mij eigenlijk standaard een ochtendje Udenhout op de agenda, zo ook afgelopen zaterdag dus. Normaal heeft Janneke les maar omdat de bak behoorlijk nat was ging dat niet en hadden we dus besloten om heerlijk met een paar fjorden van Rien de Loonse en Drunense duinen in te gaan
De paardjes waren al van de wei geplukt en we konden dus eigenlijk meteen gaan zadelen, Claudia ging op Cora, Janneke op haar eigen Vlin, Janneke haar leasedochter op kleuter Emiel en ik mocht op moeke Senna

Hmmmm, waren alleen geen zadels genoeg, dus hoppa Janneke en ik even terug naar Vlin zijn thuisbasis en daar een paar zadels gehaald en wat hoofdstelletjes. Nou het gespuis gezadeld en de duinen in gegaan.
Zaterdag hadden we best goed weer dus het was echt genieten, een leuke club was het ook, Janneke de doorgewinterde buitencrosser, Claudia de trouwe bakruiter, Janneke haar leasedochter op een onervaren puber en bange poeperd ikke

Was echt grappig, Janneke die soms even vergat dat er ook nog andere ruiters bij waren en dus geregeld op een dravende Vlin zat waardoor de rest ook maar moest aansluiten, wat Senna maar niets vond, want die wilde het liefst voorrop, Vlin die gewoon tussendoor stil mocht staan omdat ie moest poepen of jeuken, met een botsing als gevolg, op het laatste stukje vrat ie nog wat uit de bosjes wat Janneke eruit wilde vissen waar Vlin het niet mee eens was en er lekker vandoor schoot, met ons in kielzog, Claudia pieste haast in haar broek van het lachen, kleuter Emiel zigzaggend erachteraan een een dwarse Senna daar weer achteraan met een meutige ruiter erop

Verder nog zowel bij Cora als bij Senna een tak in de staart, Claudia stapte af, hoppa tak eruit en er weer op, Senna stond geen seconde stil dus dat ging niet, dus Janneke haar leasedochter stuurde Emiel af op de kont van Senna zodat deze op de tak kon gaan staan en er zo uit kon trekken, lukte nog ook
Al met al heerlijk anderhalf uur gereden, had wel een mega zere kont van het comfortabele zadel
Meiden, was echt genieten, heerlijk om zo het nieuwe jaar te beginnen!!!