Heb Flower in tijden niet zo zien kijken, alsof ze water zag branden, een kleintje..voor haar...daar wou ze wel kennis mee maken. Al snel was het dus ook zo dat ze Fleur begon te bemoederen, wat ze nu nog doet. Eigenlijk mag Fleur niet op eigen initiatief op onderzoek uitgaan van haar. Samen eten is gelukkig geen enkel probleem en Fleur lijkt nu na een halve dag al behoorlijk thuis..en als we komen kijken dan wordt Texas nauwlettend gevolgd.
Vanochtend stond hier al vroeg het buurjongetje (Flowers grootste fan) op het erf, die was denk ik nog zenuwachtiger dan wij met zijn allen bij elkaar. Al snel volgden ook twee buurmeisjes (waarvan ééntje mij al behoorlijk op de zenuwen gewerkt had gister, brutaal aapje) en daarmee hadden we dus een heus welkomstcomitee.

Bink kon zichzelf de bak wel uit kijken, zo'n kleine pony had ie nog nooit gezien, denk ik. En ook Texas was er natuurlijk als de kippen bij...net een klein kind, zal niks missen.

Zelf natuurlijk Fleur ook even gedag zeggen.

Maar haar interesse ging toch al snel weer uit daar die kleine zwarte kef-rat

Flower even uit de wei gehaald voor een rustige kennismaking..niet dat ze meteen in paniek door het land (en de draden) zouden vliegen.

Later in het 'weitje'

Met een trots buurjochie.

Samen een worteltje verorberen.

Samen met vriendlief

Wat wil je nog meer?

Tex heeft wel zo haar idee...

Weten of er ook nog iets voor haar in ligt..