Gister voor de 2e keer op Emy gereden. Eigenlijk 3e keer maar de eerste keer ben ik afgestapt vond het toch te spannend toen. Het kriebelde zo om wat met haar te doen. En te kijken hoe ze zou reageren dat ik op een gegeven moment zei tegen Dees heb zin om te rijden. En tot haar verbazing pakte ik ipv Imka Emy

Ze zei ga je met Emy.....

Dus ik zeg ja! Ze zei al ja hoor dan kan ik straks op Emy en zit jij zeker lekker op Elvis. Maar nee hoor ik ben op Emy gestapt en op een heel klein stukje zenuwen na heb ik echt zo genoten van mn ritje

Ik heb voor het eerst sinds ruim 12½ jaar relaxt terug naar huis gereden. Ja naar huis want we waren naar buiten gegaan ivm geen rijbak aanwezig. Het lijkt wel of ze het al jaren doet.
Ze doet het zo super braaf! Het lijkt als of ze alles snapt. Je moet wel heel duidelijk zijn in je bewegingen enz maar dan snapt ze het toch. Het enige nadeel van Emy en mij zijn dat ik niet normaal kan opstappen en dus een krukje nodig heb en zij daar niet naast wil blijven staan

Dan sta ik net op mn krukje en gaat zij lopen

Ik er weer af krukje verder er weer op Emy weer weg hihi. Dat moet dus even geoefend worden maar verder is ze zo zoet!!! Ben helemaal in love! Voelde me wel even rot tegen over Imka net of je haar inruild voor een ander. Dat is natuurlijk niet zo maar zo voelde het wel even. Ze vind het verschrikkelijk om achter te blijven thuis. En nu ging ik op pad met Emy terwil ik altijd met Imka op pad ga. Gister weer een rondje gereden en mocht Imka gelukkig wel mee. Maar het lijkt wel of Imka in de leer is ipv Emy. Heel even kreeg ik het benauwd toen de shetters in het weiland langs het fietspad gingen rennen en Emy kan nog niet kijken en lopen tegelijkertijd dan gaat ze stil staan maar dacht toen wel even van oh jee die andere twee blijven doorlopen Emy staat te kijken als ze de kolder in dr koppie krijgt en even een sprintje neemt naar de rest ben ik niet blij. Maar ze is zo netjes terug te krijgen. Helemaal in love!
Eigenlijk was het nog niet de bedoeling, maar het was ook niet de bedoeling dat ik dit jaar weer onder het mes zou gaan. En het kriebelde zo dat ik dacht ik probeer het gewoon. Volgende week gaan we nog een keertje en daarna mag ze er over gaan nadenken. Dan ben ik denk ik wel weer een jaartje uit de roulering met rijden in ieder geval

Maar voorlopig kunnen ze me dit niet meer afnemen