27 meter??

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Bella
Contacteer:

Re: 27 meter??

Bericht door Bella » zo 18 dec 2011, 11:45

Die bakafmeting van Roos was wel netjes in te rijden :j...merkte wel dat ie kleiner was, maar had niet het gevoel dat ie veel te klein was ofzo :n...met de kar kun je er denk ik niet of niet optimaal in vertoefen, wordt het wel rondjes rijden, kan ook, maar minder ideaal...maar onder het zadel is het geen probleem.

@Esther: Je hebt al jaren gezegd dat je wel graag een stabielere bodem zou willen hebben en dan ook echt kunt rijden. Straks met Fjella is het ook wel ideaal! En als Tea hier stond deed je ook wel makkelijker iets met haar onder het zadel vanwege de bak, toch!?
Kosten van een goede bak en bodem is inderdaad niet voor niks, maar je kunt het natuurlijk wel zo duur maken als je zelf wil (hier ligt volgens mij ook geen 10.000-bodem). Hebben jullie daar drainage nodig of zou het ook al genoeg zijn de bodem hoger te leggen dan de omgeving (het sloot-effect gebruikend)?
Geluk is de vrucht van intens werk
Esther

Bericht door Esther » ma 19 dec 2011, 17:44

Als Tea bij Bart staat ben ik altijd wel veel fanatieker, dan kun je wat!! Heerlijk!!
Dat is er niet met de kar in kan is niet heel erg, heeft niet eerste prioriteit, als het echt eens moet kan het wel met wat stappen..

Als mijn vader wat aan gaat leggen doet hij het wel in een keer goed, je kent mijn pa.. Al zal er geen 10.000 euro bodem komen hoor!!
Maar hij zal er wel wat geld in steken, al scheelt het al dat we via connecties al redelijk wat kunnen, maar hoe hij het precies in gedachten heeft weet ik ook niet..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Pasja

Bericht door Pasja » ma 19 dec 2011, 21:53

Beter een wat kleinere bak dan géén bak, toch? Als je kijkt hoe nat het nu is en voordat 't weer een beetje begaanbaar is op het land... Dan zou het sowieso ideaal zijn, lijkt mij.
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
roos

Bericht door roos » do 22 dec 2011, 12:07

Met Danc er bijv ben ik niet zo snel aan de overkant maar met Lang poot mugje wel ;)
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Plaats reactie