Wat heb ik toch een braaf paard.

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
MarcellaBalou

Wat heb ik toch een braaf paard.

Bericht door MarcellaBalou » za 12 nov 2011, 09:44

Ja ja, wat heb ik toch een super braaf paard.
Dolfin heeft een interessant weekje achter de rug, allereerst hebben we hem woensdag geschoren.
hij zweten met werken enorm, en om hem droog te krijgen was helemaal een ramp. zelfs op stal stond die te zweten. daarom hebben we zijn beren vrachtje er maar af gehaald. En braaf dat mijn knapperd was :)) hij vond het helemaal niet eng, en op somige plaatsen vond die het zelfs lekker, en begon die hevig gekke bekken te trekken en mij te kriebelen. wat een lieverd is het ook :+:

En dan heb je dat gehad, krijg je je eerste nieuwe ervaring met longeren. Samen met mijn instructrice heb ik Dolfin gelongeerd met bijzet.
Hij vind het nog moeilijk om te buigen op rechts onder het zadel. mijn instructrice zei nog 'dit vinden ze de eerste keer vaak niet leuk, en kunnen ze gekke dingen gaan doen' maja natuurlijk deed mijn engeltje dit niet. En liep het of hij dit al jaren deed..

Super trots op mijn kanjer!! O:)
Dolfin (Stedjeblakken X Zara vm.Manus)
Reserve Ruinenkampioen Rolde 2012
Ruinenkampioen en Dagkampioen Rolde 2013
Nationaal Kampioen 2013

&Baloutje Mijn Kleintje
Esther

Re: Wat heb ik toch een braaf paard.

Bericht door Esther » zo 13 nov 2011, 09:22

Lekker zo'n koele kikker!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
annetteinka

Bericht door annetteinka » za 17 dec 2011, 13:18

Ha fijn he zo'n lief exemplaar! Wij mogen er ook van genieten. Die van ons heeft laatst schriktraining gedaan maar je raadt het al hij schrok nergens van! Vond het juist heel interessant! Pracht beesten! +:)+
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » za 17 dec 2011, 13:31

Dat jij van je paard houdt is wel duidelijk, haha. Ik heb nog nooit zo vaak in een berichtje dingen gelezen als knapperd, lieverd, engeltje, kanjer enz. gelezen. Leuk zo'n enthousiast verhaal.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Plaats reactie