Dus aan de menners onder ons welke zouden jullie kopen (liverpoolstang) met boog of zonder met 2 gaten of 3

Hier idem.Mieke schreef:Ik men het liefst met utrechtse stang/bokkebitje, gewoon simpel
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
Eigenlijk gewoon de scharen vervangen door bustrens(ringen), je zou denken dat je dan een redelijk simpel bit overhoudt maar heb 'm nog niet zo kunnen vinden.Bella schreef: @Nathalie: Hoe had je een rijversie liverpool er graag uit willen hebben zien, anders dan de bestaande liverpool?
Ilona schreef:skjede is piemel, maar dan vrouwelijk. Skjede wordt ook gebruikt als iets... Eeh 'skjede' is..
En een gewone ongebroken bustrens voldoet niet voor je?Nathalie schreef:Eigenlijk gewoon de scharen vervangen door bustrens(ringen), je zou denken dat je dan een redelijk simpel bit overhoudt maar heb 'm nog niet zo kunnen vinden.Bella schreef: @Nathalie: Hoe had je een rijversie liverpool er graag uit willen hebben zien, anders dan de bestaande liverpool?
Geeft niets, ik wilde juist een zo zacht mogelijk bitje met een normale maat bitring en geen hefboomEsther schreef:Ik bedoelde meer in gewicht van het bit zelf, voor mijn gevoel is de liverpool zwaarder.
Dacht dat je juist bedoelde dat je wat hefboom wilde, verkeerd begrepen. Een ongebroken trens werkt niet echt sterker in dan een gebroken trens. Heb zelf ook een bit gehad voor Jes dat op slot schoot, maar die reageerde vooral positief op dit bit omdat ze geen scharnier meer had dat in haar gehemelte prikte, dit bit was namelijk dubbelgebroken.