Ik moet dit even spuien.. zoals sommigen van jullie wel weten staat mijn huis al een tijd te koop. Vandaag kwam het verlossende woord, de verkoop is rond, de NHG akkoord en ik kom er schuldvrij vanaf..hoe heerlijk! Op het moment dat ik de mededeling kreeg stond ik bij Beer in het land..hij was net naar een andere (winter)weide verplaatst en ik moest een stuk lopen want MAN wat een groot stuk land weer..
Mijn Beer, die altijd als hooligan, asociaaltje en tokkie werd bestempeld en daardoor verbannen was naar een paddockje staat tegenwoordig in een groep op het land..breekt niet meer uit, heeft geen voernijd meer, sloopt geen andere paarden, heeft zelfs verkering en is een heel ander, blijer paard dan voorheen... De noodgedwongen verhuizing blijkt een zegen te zijn geweest.. Niet alleen is deze plek veel goedkoper, ik heb er een veel fijner paard voor terug gekregen. Okee, de uitrijmogelijkheden zijn wat minder maar ik mag nog steeds niet klagen!
Dus..ik had echt even een extreem geluksmoment net..in de wei bij mijn gouden vriend..met het fantastische nieuws dat mijn huis verkocht was.. dat moet toch even gedeeld worden...
Zoekplaatje...zoek de Beer! (hier was ik al halverwege...)

Beer met zijn vrienden..gemengde kudde..er stond nog een paard bij maar die bleek ECHT een hooligan dus die is nu in een andere groep (merries) geplaatst. De schimmel rechts is Beer's verkering en de fries links is zijn stoei-vriend.

En hier ging mijn telefoon..wat een gedenkwaardig moment! Beer was erbij!

En vanuit de auto terug naar huis... rechts achter de bomenrij woon ik..nu nog..per 1 december dus niet meer..gek idee hoor!