toeslagen
- nadinefjorden
toeslagen
Er zijn in nederland van allerlei soorten toeslagen
hoe kom je erachter welke er zijn en op welke je recht hebt
denkend aan zorg korting /toeslag
huur
enz en
hoe kom je erachter welke er zijn en op welke je recht hebt
denkend aan zorg korting /toeslag
huur
enz en
Re: toeslagen
Via de belastingdienst staat meestal wel op de site.
Huursubsidie gaat via de woningbouw/gemeente.
Huursubsidie gaat via de woningbouw/gemeente.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
- nancy imka
Das een hele goeie, maar het schijnt dat er maar weinig zijn die je eraan willen helpen. Zo heb ik dus reuma ben 100% afgekeurd en weet ook niet waar ik allemaal recht op heb. Sinds een jaar weet ik dat ik recht heb op benzine toeslag via de gemeente... en zo is er vast nog heel veel meer waar ik niks vanaf weet
- nadinefjorden
Ja dat soort dingen bedoel ik die dingen moet je dus allemaal zelf uitvogelen
Ja maar dat is typische belasting of gemeente.
Informeer wel eerst goed want de belasting is heel makkelijk met geven van toeslagen zonder dat ze kijken of je er wel echt recht op hebt.
Mijn schoonmoeder heeft zorgtoeslag gehad waar ze achteraf geen recht op had, ze is nu overleden en wij de kinderen moeten het terug betalen aan de belasting.
Vaak weet een gemeente ook best veel.
Informeer wel eerst goed want de belasting is heel makkelijk met geven van toeslagen zonder dat ze kijken of je er wel echt recht op hebt.
Mijn schoonmoeder heeft zorgtoeslag gehad waar ze achteraf geen recht op had, ze is nu overleden en wij de kinderen moeten het terug betalen aan de belasting.
Vaak weet een gemeente ook best veel.
http://www.fjorkahoeve.nl
ik ben ook 100% afgekeurd en vroeger kon je een hoop aftrekken bij de belasting, tegenwoordig krijg je als je chronisch ziek bent automatisch een bedrag in het jaar en als je een uitkering hebt nog een van maximaal 550 euro.
* Paardrijden is Beleving, emotie, Vriendschap en Vrijheid.*
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
www.ronverhaartimmerwerk.nl Ook voor stallenbouw!
Geen idee, maar ik denk dat ik nergens voor in aanmerking kom. Ik werk/zit op school en ben gezond. Behalve zorgtoeslag die krijg ik wel, die is ook vrij simpel aan te vragen.
Ik moet ergens in een verhuisdoos een boekje hebben vol met toeslagen e.d. Weet ook niet hoe het heet, maar zal voor je zoeken.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
- nadinefjorden
Nu ik een deel uwv er ben krijg ik denk van dit jaar wel toeslag terug
Zorgtoeslag vraag ik sowieso pas aan t einde van t jaar aan ben veel te bang om teruf te moeten betalen
geen idee wat mijn diabetes en astma doen
maar aangezien alles maar duurder word wilde
ik weleens weten waar ik nog wat van kan krijgen
Zorgtoeslag vraag ik sowieso pas aan t einde van t jaar aan ben veel te bang om teruf te moeten betalen
geen idee wat mijn diabetes en astma doen
maar aangezien alles maar duurder word wilde
ik weleens weten waar ik nog wat van kan krijgen
Ik kan je alleen helpen aan info over gemeentebelastingen.
Indien je zelfstandige woonruimte bewoont kun je voor ozb, afval en riool kwijtschelding van de belastingen aanvragen.
De normen hiervoor kunnen iets verschillen per gemeente maar globaal moet je een inkomen op of onder bijstandsniveau hebben, mag je geen auto hebben tenzij je aan kan tonen dat deze noodzakelijk in gebruik is voor ziekte of werk, en mag je niet meer vermogen hebben in bezit of op de bank dan 2269 euro. Onder vermogen wordt ook de waarde van de voorgenoemde auto gerekend, evenals spaargeld of banksaldo.
Indien je zelfstandige woonruimte bewoont kun je voor ozb, afval en riool kwijtschelding van de belastingen aanvragen.
De normen hiervoor kunnen iets verschillen per gemeente maar globaal moet je een inkomen op of onder bijstandsniveau hebben, mag je geen auto hebben tenzij je aan kan tonen dat deze noodzakelijk in gebruik is voor ziekte of werk, en mag je niet meer vermogen hebben in bezit of op de bank dan 2269 euro. Onder vermogen wordt ook de waarde van de voorgenoemde auto gerekend, evenals spaargeld of banksaldo.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL

Buiten de algemeen bekende toeslagen (huur, zorg, kinder, etc) die je kunt opvragen bij de belastingdienst, hanteren gemeenten soms ook weer hun eigen toeslagen. (Zo kan het per gemeente bijvoorbeeld verschillen voor welke dingen je bijzondere bijstand kunt aanvragen) Je zou dus kunnen informeren bij de afdeling Sociale Zaken van jouw gemeente waar je allemaal recht op hebt.
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Heeft je gemeente geen zorgloket waar je die info kunt opvragen?
En andere misschien via internet, deze sites kunnen je wellicht op weg helpen:
http://www.wijzeringeldzaken.nl/onderwe ... Dgod8H-zmw
http://rechtopgeld.nl/
En andere misschien via internet, deze sites kunnen je wellicht op weg helpen:
http://www.wijzeringeldzaken.nl/onderwe ... Dgod8H-zmw
http://rechtopgeld.nl/