Kdies op de Kliniek

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Viv

Re: Kdies op de Kliniek

Bericht door Viv » ma 14 nov 2011, 05:52

esmir schreef:Jeetje wat een bult!! Arm dier.. Vervelend dat je hem daarvoor moet vervoeren en laten sederen.. Ik hoop dat hij snel op knapt.. Ik lees ook even bij in de ziekenboeg..
Sederen is heel normaal bij foto's maken, ze hebben liever niet dat een paard een aparaat van een paar ton of meer in elkaar rost in paniek.
En vervoeren vind hij alleen maar leuk, je kunt hem geen groter plezier doen dan de hele dag met de trailer rondrijden :D.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
dees1980

Bericht door dees1980 » ma 14 nov 2011, 07:58

Inderdaad Rambo kreeg op roosendaal ook een roesje.

Viv wat ziet hij er zielig uit zo , en wat een flinke bult zeg !
Afbeelding
Fjorden zijn niet eigenwijs , ze doen gewoon alles graag op hun eigen manier !
Naisven
Moderator

Bericht door Naisven » ma 14 nov 2011, 16:46

Arme Cadiz, maar wel fijn dat ze niets ernstigs hebben gevonden..
esmir

Bericht door esmir » ma 14 nov 2011, 20:43

Viv schreef:
esmir schreef:Jeetje wat een bult!! Arm dier.. Vervelend dat je hem daarvoor moet vervoeren en laten sederen.. Ik hoop dat hij snel op knapt.. Ik lees ook even bij in de ziekenboeg..
Sederen is heel normaal bij foto's maken, ze hebben liever niet dat een paard een aparaat van een paar ton of meer in elkaar rost in paniek.
En vervoeren vind hij alleen maar leuk, je kunt hem geen groter plezier doen dan de hele dag met de trailer rondrijden :D.
:D Dat zal dat hier in limboland wel anders zijn :D Mijn da scant en rontgent gewoon aan huis, ideaal, en geen sedatie nodig.

Hihi, zo'n fjord heb ik ook gehad, wahaha, ze wist niet hoe snle ze de trailer op moest komen :D 8)7
*Het is beter om niemand te vertrouwen, dan een keer belazerd te worden*
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
Krista

Bericht door Krista » di 15 nov 2011, 09:04

Esmir dat heeft denk ik niks met provincies te maken, je veearts zal jouw paard wel kennen een paard moet rustig blijven en doodstil staan.
Mijn fjord werd ook nooit gesedeerd voor fotos zelfs niet voor een bronchoscopie omdat hij altijd als een huis stond en net zo mak was. Maar onze DA behandeld geen van onze andere paarden voor zulke dingen zonder sedatie. Dus het is heel normaal dat het paard van Viv een roesje heeft gehad.
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
Viv

Bericht door Viv » di 15 nov 2011, 11:56

Esmir, mijn VA was al aan huis geweest om te scannen maar na het scheren besloot hij dat we toch richting kliniek moesten omdat er ook foto's gemaakt moesten worden. Dus vandaar een roesje, niet voor de scan maar voor het foto-apparaat.
Denk dat hij de 2e scan gewoon aan huis komt doen en dan heeft hij geen roesje nodig.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
esmir

Bericht door esmir » wo 16 nov 2011, 20:30

Krista schreef:Esmir dat heeft denk ik niks met provincies te maken, je veearts zal jouw paard wel kennen een paard moet rustig blijven en doodstil staan.
Mijn fjord werd ook nooit gesedeerd voor fotos zelfs niet voor een bronchoscopie omdat hij altijd als een huis stond en net zo mak was. Maar onze DA behandeld geen van onze andere paarden voor zulke dingen zonder sedatie. Dus het is heel normaal dat het paard van Viv een roesje heeft gehad.
Dat van die provincie was een grapje :D :x
Aan mijn (vorige) paard is een hoop gedokterd maar dat nog net niet. Ik heb jaren op een hengstenhouderij gewerkt, en onze DA (dezelfde als mijn huidige)sedeerde nooit voor een scan of foto's , zal hij vast een goede reden voor hebben.
Iedere VA heeft een eigen werkwijze, laten we het daar maar op houden.

Viv, dat zou idd fijn zijn ja. Ik hoop dat hij snel weer opknapt. Ik wilde helemaal geen reacties uitlokken, ik geloof ook best dat het normaal is, ik zei alleen/ wilde zeggen dat- ik het vervelend voor haar vond, sorry.
*Het is beter om niemand te vertrouwen, dan een keer belazerd te worden*
:¨·.·¨:
`·. Rubis, geef Cristel een kusje van me daarboven!!
Plaats reactie