ik hou niet van slaan, maar.............
Re: ik hou niet van slaan, maar.............
Ach elk paard is wel eens sjaggo net als wij mensen. Can happen. Tis gebeurd kun je niks meer aan veranderen. Hoef je niet meteen van alles voor te veranderen hoor.
Hier had ik ook een paar boze koppen waarom op stal ik stond toch prima in het land ach na een paar dagen weten ze niet beter en is het over.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Hier ben ik het mee eens!Yvette_Minouk schreef:Als je aangeeft dat hij sjaggo is op stal en gaat happen/bijten om zijn ongenoegen te uiten, dan klinkt het als een paard die zich nu een stuk minder goed voelt. Kun je daar geen verandering in brengen?Ziggy schreef:tja op zich ben ik het met jullie eens, maar ik merkte vandaag wel dat meneer veel liever was op stal.
Hij is de laatste week echt sjacho op stal en heeft al naar andere mensen ook gehapt, vandaag voor z'n stal gaan staan om te kijken hoe hij zou reageren. Nou hij was poeslief en aardig tegen me.
Voorkomen is natuurlijk altijd fijner.
Er is veel veranderd voor Excel, waarom zou hij chagerijnig kunnen zijn? Yessie beet vroeger, nu alleen nog maar bij pijn of iets. Ik denk dat je moet gaan uitzoeken waardoor de verandering komt. Ben het in deze voor het eerst niet met Viv eens, ik denk wel dat paarden een bepaalde bui kunnen hebben, maar dit klinkt echt als een paard die het bijv niet naar zijn zin heeft op stal (als voorbeeld he).
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
nou claudia, ik hoef er niets meer aan toe te voegen, je hebt de reacties al gelezen.
Volgende keer gewoon gelijk een knal met je hand of een schop met je voet.
Al kan ik je reactie wel begrijpen hoor.
Volgende keer gewoon gelijk een knal met je hand of een schop met je voet.
Al kan ik je reactie wel begrijpen hoor.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
ik hanteer de regel; hap is klap
ik doe t met hand op zijn neus/snuit, dat hebben ze snel zat door 

- Machteld&Falco
Allemaal goed en wel, maar je lel had binnen de 3 seconden van zijn bijtgedrag moeten komen. Nu weet hij niet eens waarom hij een lel kreeg... Had je beter je hand gebruikt.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Volgens mij is het nu wel duidelijk
Iedereen maakt weleens een fout.

Iedereen maakt weleens een fout.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Dat weten we natuurlijk wel, hoeven we hier niet over uit te wijden. Vandaar mij vrij korte reactie.Roosjuh schreef: Er is veel veranderd voor Excel, waarom zou hij chagerijnig kunnen zijn? Yessie beet vroeger, nu alleen nog maar bij pijn of iets. Ik denk dat je moet gaan uitzoeken waardoor de verandering komt. Ben het in deze voor het eerst niet met Viv eens, ik denk wel dat paarden een bepaalde bui kunnen hebben, maar dit klinkt echt als een paard die het bijv niet naar zijn zin heeft op stal (als voorbeeld he).

Maargoed exie is weer braaf, dus case closed.
-
Ben ik mee eens als het een dag is. Als Claudia zelf aangeeft dat het al langer is, dan is het een idee om daar eens naar te kijken. Daar is forum toch voor, om ideeen te delen?Viv schreef:Ach elk paard is wel eens sjaggo net als wij mensen. Can happen. Tis gebeurd kun je niks meer aan veranderen. Hoef je niet meteen van alles voor te veranderen hoor.

sinds zaterdag heeft ie niet meer gebeten of gehapt, toeval?
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Dat denk ik niet. Het brein van een paard werkt zo nou eenmaal niet. Heb jij paarden onderling ooit zo zien reageren? Actie-reactie anders is het zinloos. Dieren hebben nou eenmaal niet de mogelijkheid om als mens te denken ookal wordt dat door sommige mensen nogal eens vergeten.
Ik snap je frustratie wel, geloof me ik denk dat wij mensen paarden nooit zo hard kunnen raken als dat ze elkaar raken, maar het moet wel eerlijk blijven.
Ik snap je frustratie wel, geloof me ik denk dat wij mensen paarden nooit zo hard kunnen raken als dat ze elkaar raken, maar het moet wel eerlijk blijven.
Ctje