Zal jullie even op de hoogte brengen hoe het met Loontje (ons koosnaampje voor Ylone

Loon rijdt super lekker, is wel ontzettend sterk, vooral als we terugkomen van de manege...Kendra heeft dan nog een slof erbij en ik houdt haar vast aan een touw. Vooral het laatste stukje, wil ze echt supersnel terug naar Fendi. Wat zijn we blij met haar

Dan ons racemonster....is al een paar keer languit gegaan in de wei, komt ie knoerthart aan rennen, bochie maken en flatssss daar ligt ie...opstaan even heel beduusd kijken en dan rustig weglopen, zovan...niemand niks gezien...

Hij heeft al een paar keer gesprongen. Kendra had pas een hindernisje gebouwd in de wei, 30cm ofzo, en wilde met Ylone gaan springen. Ze was aan het losrijden, met Fendi in dezelfde wei en die sprong dus zo over de hindernis heen. Kendra ging daarna met Loon springen en Fendi er ook achteraan....Even voor de duidelijkheid...hij deed dit dus zelf, wij hebben hem er niet overheen gejaagd of zo, hij rende gewoon achter Ylone aan. Ook in de wei zelf waar een paar brandnetelbossen staan springt ie zo over heen.
Mijn knippoging is niet echt gelukt, na 15 jaar ben ik het toch wel een beetje verleerd

Wij gaan trouwens naar Spoordonk, is er nog iemand die daar naar toe gaat? En aanstaande zaterdag willen we gaan kijken in Sevenum, weet iemand waar dat is?
Groetjes Inge