Imka dr hoefbeentje's zijn gekanteld. En dat komt nooit meer goed vandaar dat ik zei dat het gronische is. Haar hoeven groeien nu dus ook naar voren ipv naar beneden. Waardoor ze eigenlijk regelmatig gekapt moet worden maar ja dan hebben we ook het probleem dat het een ouder paardje is met slechte hoeven wat eigenlijk voor geen meter groeit het groeit van het midden van de hoef naar voren en corigeren kan hij het niet zo heel goed. Heel vervelend, maar als hij er net gedaan heeft ziet het er weer super uit.
Zondag nog wel geschrokken, het was zulk pest weer dat ik Imka en Emy samen in de box eten geef. Dat gaat super al vanaf het begin als ik er maar tussen blijf staan dat Imka niet Emy dr bak afpakt. Zo ook zondag ging het prima, Imka wilde heel voorzichtig achteruit lopen om de box uit te lopen staat die sufferd op dr eigen hoefijzer en ja wel ijzer er half af. Dus ik geef een gil dat ze niet zo dom moest doen en ze bleef netjes stil staan. Maar Imka is altijd wat paniekerig in die box (joost mag weten waarom als er eten in ligt is het prima anders is het "eng") Dus ze trok uiteindelijk dr hoef uit mn handen en ging erop staan. Dus ja hoor de lip van het ijzer weer in dr hoefje