, we hebben er voor onszelf een paar meter bij gepakt, want bij die andere 3 stond het gras ineens vrij hoog, terwijl wij een vrij kale wei hadden. Dus wij hebben onze paaltjes een aantal meter verder gezet, zodat hun stuk wat kleiner is geworden. Alleen hebben wij in ons stuk nu nog een deel afgezet, zodat daar geen paarden op kunnen komen en het gras ook kan groeien. Als daar weer gras staat dan zetten we weer een ander deel af.
  , we hebben er voor onszelf een paar meter bij gepakt, want bij die andere 3 stond het gras ineens vrij hoog, terwijl wij een vrij kale wei hadden. Dus wij hebben onze paaltjes een aantal meter verder gezet, zodat hun stuk wat kleiner is geworden. Alleen hebben wij in ons stuk nu nog een deel afgezet, zodat daar geen paarden op kunnen komen en het gras ook kan groeien. Als daar weer gras staat dan zetten we weer een ander deel af. Wei is ook poepvrij (nouja ons stuk dan) en nou ben ik echt kapot pffffff

Ik had nog met Vera willen gaan rijden, maar ik had er echt de puf niet meer voor. Van half 12 tot kwart over 4 in die wei bezig geweest, ik geloof dat ik die wei wel 20 keer door ben gelopen met paaltjes, draad etc.
Maar heb nu wel een voldaan gevoel, toen ik thuis kwam gelijk onder de douche gedoken en nu met een bakkie koffie op de bank.

Vera
 Vera 

Heb vanmiddag ook nog even freestyle gelongeerd en daarna even een knuffelsessie gehouden
 Heb vanmiddag ook nog even freestyle gelongeerd en daarna even een knuffelsessie gehouden  

Wel leuk dat ze dat soort workshops in de buurt geven!
 Wel leuk dat ze dat soort workshops in de buurt geven!

, dus dat is ook meegerekend) (en dan nog eens de bebouwde kom)
 , dus dat is ook meegerekend) (en dan nog eens de bebouwde kom) ....
 .... Mijn zusje en ik hebben een auto!!
 Mijn zusje en ik hebben een auto!!