Een nieuw E-tjes topic
Hopelijk kan ik hierin alleen maar positief nieuws blijven plaatsen over Jack. Momenteel gaat het zeer voorzichtig de goede kant uit:
We zijn al naar 2x 5 minuten / dag stappen gegaan en als dat goed blijft gaan mogen we stilaan blijven opbouwen. Wel nog altijd op het harde en aan de hand. Mijn vriend stapt overdag met hem en ik 's avonds. Verder zien zijn benen er echt dun uit, als je het niet weet, zie je er eigenlijk niets meer aan.
De MSM slaat echt aan. Hij heeft eigenlijk geen last gehad, dat hij geen pijnstillers meer kreeg.
Voorlopig mag hij wel nog geen korrel. Dat vind ik wel het moeilijkst: hij is nog altijd zo ontzettend mager...je voelt echt zn ribben en als hij niet zoveel wintervacht had zou je ze ook kunnen zien vrees ik. Hij krijgt wel hooi zoveel als hij op kan. Maar hij moet nog heel wat inhalen van toen hij zo ziek was met de wormen...
Maar als het zo goed blijft gaan mag hij waarschijnlijk binnen een kleine maand of 2 wel de wei op.
Hij is wel al gegroeid : het dekentje dat hij omheeft is achter al een cm of 5 te kort geworden. Dus hij groeit wel heel stilaan.