Tsjerk..*kwijl*..kijk en geniet!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Charret

Bericht door Charret » di 19 jun 2007, 14:45

Janine schreef: Het maaibeen houd ik ook niet van, al kan dit ook heel sterk door de hoefsmid komen (Rian is ook gestopt met maaien toen ik naar een andere smid overging)
Dat is inderdaad zo. Je ziet het ook alleen op de foto's waar hij zelf een bocht aan het maken is.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ukie
Contacteer:

Bericht door Ukie » di 19 jun 2007, 14:48

Mooie foto's Charret :))
Hij ziet er heel spectaculair uit zo op de foto's, maar verder vind ik er niet veel aan :n
Kelly

Bericht door Kelly » di 19 jun 2007, 14:59

Charret schreef:
Janine schreef: Het maaibeen houd ik ook niet van, al kan dit ook heel sterk door de hoefsmid komen (Rian is ook gestopt met maaien toen ik naar een andere smid overging)
Dat is inderdaad zo. Je ziet het ook alleen op de foto's waar hij zelf een bocht aan het maken is.
Dat is de enige foto recht van voren op het moment dat je het maaibeen kunt zien ;)
Op de andere foto's recht van voren is hij met het voorbeen al bijna bij de grond.
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
Daphne

Bericht door Daphne » di 19 jun 2007, 15:51

Al blijven de meningen verdeeld over Tsjerk, ik vind hem echt een geweldig mooi dier! Ben ook nog steeds ook erg blij met mijn mini-Tsjerk Djimm :D

Ik vind zijn gangen juist heel gaaf, die stralen echt kracht en vrijheid uit imo. Dat zie ik persoonlijk liever dan een simpel vlak drafje. Maar gelukkig zijn er veel hengsten en zal er voor iedereen wel een aansprekende hengst tussen zitten :j
Plaats reactie