Vanmorgen was het dan zover en is mijn prachtige nieuwe aanwinst Wente gebracht!
Geweldig zeg. Wat een portret is het! Hoop gesnork en gesnuif terwijl ze hier over het erf liep, maar erg braaf hoor!

Als eerste even in de bak stoom afblazen. Die staart!

Vervolgens haar haar nieuwe weitje (afgezet stukje naast de kudde) laten zien. Idee was om Bailey direct erbij te zetten, doen we vaker bij nieuwe paarden want Bailey is zoooo makkelijk. Dus.
Bailey ging nadat ik hem losmaakte in de wei van 1 seconde naar ongeïnteresseerd naar superstoer kijk-mij-nou, in volle rengalop op Wente af, die op haar beurt *floep* zo over het draadje ging naar een groter stuk weide, en daar heel trots rond ging paraderen

Bailey er weer uit, dus.
Daarna een hele fijne nieuwjaarsrit met bijna alle stalgenootjes gemaakt, ik dit keer mee op de kar, ook heel leuk voor de afwisseling!
Eenmaal terug een nieuwjaarsborrel in onze nieuwe kantine, inclusief Jip en Janneke champagne en lekkere oliebollen!

En... toen ik weer bij de weide ging kijken... Wente weer vrolijk in het grote stuk weide. Blijk ik toch een springpaard gekocht te hebben!

Voor vannacht de jongedame dus maar even op stal gezet. Idee is dat ze lekker buiten blijft, maar wel dat ze daarbij IN de weide blijft! Dat nog maar even uitleggen dus

Komt vast goed als ze wat meer rust in d'r koppie heeft, ze is nu echt nog erg alert en onrustig. Ook niet zo gek natuurlijk.
Maar wat is ze mooi, en lief! Ze komt graag naar je toe, laat zich aaien, is heel attent!
Zij is het lieve meisje, Bailey naast haar echt de stoere oerpony, geweldig om te zien!
Helemaal blij