Hij was gebelt door een man dat er een paard met rood/wit/blauwe deken in hun schuur stond,

Maar vandaag werd ik weer gebelt door Dirk; "Je paarden trappen elkaar nog is dood ?! Alle kleden zijn kapot en af en ze zijn echt gericht bezig".

Ik als een gek in de auto erheen.. Ik kwam aan en toen stonden ze gelukkig rustig. Niet eens zover van elkaar af. Maar die dekens ?! Naja dekens, er was niks meer van over !

Toot had 2 dekens op, 1 lag door midden ergens in de blubber.. de ander had hij nog half om (zon spijkerdeken).
Fjordy die zat vast in zijn bovenste deken, half om ze hals en kont. Geen idee hoe hij dat voor
elkaar heeft gekregen ! Die onderste deken was helemaal opengescheurd, kon hem zo open en dicht klappen.

En wat zagen ze eruit ?! Helemaal zwart, van hun oren tot hun staart.. Overal blubber. Alsof ze omgevallen zijn met steigeren ofzo. Gelukkig niks 'ernstigs', Fjordy had bloed onder zijn kaak maar geen grote wond. En beide hadden hier en daar wat happen..
Gelijk nieuwe dekens gekocht (

Snap er werkelijk waar niks van ?! Het was geen lief spelen dit, want dat ken ik wel..