Ow ow. Wat een dag. Toen ik Alies klaar wilde maken voor de keuring kwam ik er met me stomme kop achter dat k vergeten was de keelriem aan het voorbrenghoofdstelletje te doen. dritt! Wat nu? Niemand had een keelriempje dat ik kon lenen dus ik moest wel met halster. Met het gevolg dat Alies niet te genieten was en lekker deed wat zij wilde. We hadden besloten eerste rondje Janine en 2e rondje ik. Helemaal nadat ze zo liep te klieren bij Janine. Jammer genoeg liep ze daardoor gewoon erg kort en liet ze zich niet zien. Bij mijn ronde ging het ook niet je-van-het. Ik was te nerveus en dat merkte liesje. Ik bracht en stelde haar niet goed voor. Het tempo zat er niet in en ik gaf haar achteraf gezien niet genoeg de ruimte.
Resulaat, zevende.

Ik ben tevreden met het resultaat. Er liepen super mooie meiden [op Aike na natuurlijk:P] in de groep die het gewoon beter deden.
's Ochtends hebben we behendigheid gedaan. Wat was dat gaaf!! Een heel pacour met leuke dingen. Alles ging goed met Alies. Ze liep braaf mee, at wat vlaggetjes en beet in de stelten:P Ik ben er alleen achter gekomen dat ik geen stelten meer kan lopen, niet kan boogschieten en basketballen

Resultaat: 6e van de groep aan de hand. Daar deden totaal 20 paarden mee dus ik ben helemaal blij met dat resultaat. Daar heb ik ook leuke foto's en filmpjes van.
Voor de rest was het ook leuk. Veel mensen weer gezien en gesproken. Leuke en ontzettend gave paarden gezien. Jammer genoeg liet het weer ons aardig wat keren in de steek. Alies en ik waren helemaal doorweekt. Ong. 5 keer
Ik vond het einde, de prijsuitreiking, erg lang duren. Logisch met zoveel paarden maar het duurde mij en Alies echt te lang. Het lopen in de slangevolte vond ik erg leuk om te zien. Best indrukwekkend.
Al met al zijn ook wij weer een ervaring rijker!

Liefde is..Alies Dragan Jouke