Nadat allebei de paardjes getoilletteerd waren (ja ga niet met vieze paarden wandelen hoor

Bij de stal hebben we geruild en heb ik Vera genomen, die volgens Jos erg lastig was en aan het trekken was. Nou is om bij die stal te komen een rooster in de weg, kunnen paarden gewoon overheen, maar dat wilde hij in eerste instantie niet. Hij is er uiteindelijk overheen gegaan en Jos heeft 'm nog 2 keer er overlaten lopen, wat ie toen braaf deed

Af en toe hoorde ik achter me: "nee, nee het is goed", maar verder ging het manneke super. Totdat we bij een stuk kwamen waar aan de ene kant een meneer de heg van een weiland aan het snoeien was en Exel daar dus ernstig op aan het letten was.............. tja aan de andere kant liep een man in een weiland en die liet zich ineens zien.......... oeps toen schrok ie zich een ongeluk. Na dat overleeft te hebben kwamen we langs een stuk land waar ze vuil aan het verbranden waren, hij vond het wel eng, maar liep keurig netjes door.
Toen weer richting de doorgaande weg, ook daar kwamen we een rooster tegen en daar liep hij zonder blikken of blozen overheen. Langs de weg was het verkeer uiteraard wel wat eng, maar toch bleef hij netjes doorlopen.
En als je dan alles hebt gehad als jonge vent, dan besluit Claudia dat het ook wel gelijk een goed idee is om langs een trekker met draaiende motor te lopen

Vera vond er volgens mij geen bal aan, die liep constant overal grasjes te eten, maar ik ben super trots op ons manneke dat ie overal zo braaf langs ging