Mijn verslagje van wijk(lees k*tdag)

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
ulljon

Mijn verslagje van wijk(lees k*tdag)

Bericht door ulljon » do 17 aug 2006, 15:13

Vandaag stond er een gezellig dagje wijk op het programma Ik heb L1 dressuur gedaan, ben helemaal afgezeken door Pisa en heb zelf een 0 gekregen voor het hals strekken. Dat het te weinig was begreep ik ook wel,maar een 0 |o Voor de middenstap had ik een 2 hij verruimde wel maar niet genoeg :o (Nee meneer Pisa dat is het verschil tussen middenstap en uitgestrekte sta
Ik heb overigs wel mijn diploma gehaald met 153 pnt.
Vervolgens laatste bij de sterruinen, hij was te mager :? (Sorry maar in mijn ogen was de rest gewoon te vet }-o )

Ik zou nog springen doen en bestgaand, ik heb afgemeld. Volgens Pisa was ik het niet 'waard, om in de L2 te gaan starten. Aangezien ik bijna zat te huilen op Ulljon heb ik me maar afgemeld. Ik was bang dat ik mijn frustratie op hem zou botvieren terwijl hij zo goed zijn best deed. Hij liep lekkerder dan tijdens de fjordcup en daar had ik de twee laatste wp om naar de L2 te gaan.
Ulljon M1 + 13 -> M2 startgerechtigd
Heranda

Bericht door Heranda » do 17 aug 2006, 15:19

Noujaaaaaa, wat is die Pisa voor iemand zeg 8)7 Ik zou me ook hebben afgemeld, ik zou daar ook totaal niet tegen kunnen, wel zonde van je dag zeg :(:)
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
ulljon

Bericht door ulljon » do 17 aug 2006, 15:22

Ja de tranen stonden echt in mijn ogen Ulljon liep zo fijn |(
hypofocus
Contacteer:

Bericht door hypofocus » do 17 aug 2006, 15:25

Jeetje... de 2e al die met een rotdag van Wijk thuiskomt.

Heel erg rot voor je dat het niet lekker ging en dat mr. Pisa vandaag een rotdag had (een paar jaar terug had ik alleen maar lof over die man...maar als ik dit zo hoor?).

Maar zoals ik bij een ander ook al zei:

Ulljon blijft gewoon jouw topper! Wat een ander er ook van zegt.

Groot gelijk dat je je hebt afgemeld, ik zou dat ook hebben gedaan als de jury niet toerekeningsvatbaar was. Raar hoor. En heel fijn voor je paardje dat je 'm voor de stress behoed hebt. Dat zal hij fijn gevonden hebben.

Volgende keer beter joh. Jury's zijn ook maar mensen (dat blijkt...).
Jij weet wat je paardje ECHT waard is, toch?
*** Vanaf 1 juni ook als gedrukte luxe hardcover editie verkrijgbaar! ***
Het boek Paardenfotografie
http://www.paardenfotografieboek.nl
ulljon

Bericht door ulljon » do 17 aug 2006, 15:29

Ja hij is het zeker waard en we gaan morgen, overmorgen en zondag lekker naar de veluwe
Ukie
Contacteer:

Bericht door Ukie » do 17 aug 2006, 15:35

Jij ook een 0 voor halsstrekken 8-)

Maar wat een rotdagje zeg :(:) volgende keer gewoon beter!
Veel plezier op de Veluwe!
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » do 17 aug 2006, 15:38

ulljon schreef:Ja hij is het zeker waard en we gaan morgen, overmorgen en zondag lekker naar de veluwe
Ga je met je Ulljon naar de veluwe? Leuk zeg! Even samen lekker ontspannen!

-:(- Ik kan me er zo kwaad om maken, dat soort jury leden!
Gelukkig weet je zelf heel goed wat jij en Ulljon waard zijn!
Ik zou net als jij hebben afgemeld hoor en zou ook de tranen in mijn ogen hebben.
In ieder geval veel plezier op de Veluwe meid!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
Suzanna

Bericht door Suzanna » do 17 aug 2006, 15:44

Ik hoorde al dat er iemand was met een 0 voor het halsstrekken... ik had er een 5 voor.
Odinn is een toppaard!!
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » do 17 aug 2006, 15:53

Wat een ellende zeg....... Het wordt er niet leuker op om naar de keuring te gaan als ik dat zo hoor.

Maargoed jij weet dat hij het kan en voor jou is Ullie de mooiste, de liefste en de beste die er is!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Ydel

Bericht door Ydel » do 17 aug 2006, 16:12

Suzanna schreef:Ik hoorde al dat er iemand was met een 0 voor het halsstrekken... ik had er een 5 voor.
dat was martina 8-)

ik vond dat jullie er samen super uitzagen!!
en jullie zijn een leuk team!!
maar dat weet je!!
en caya was helemaal gek op zijn ome ulljon :L
ging hem hinnekend aanmoedigen langs de ring

ach, je weet wat hij waard is, bij de KNHS...
en dat is het belangrijkste meid... :(:)
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
DaphneT

Bericht door DaphneT » do 17 aug 2006, 16:15

Een nul???? Dat kan toch haast niet? Goh wat jammer van je dag zeg! Probeer het een beetje van je af te zetten, maar kan me voorstellen dat dat niet mee zal vallen.
jezzikaatje
Contacteer:

Bericht door jezzikaatje » do 17 aug 2006, 16:36

Jullie verdienden zeker veel meer :j
Ach ja, soms zit het niet mee!
Toch waren jullie een topteam!
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » do 17 aug 2006, 16:46

Kan me goed voorstellen dat je je daar enorm hopeloos van gaat voelen...
Maar snel achter je laten en lekker van je ventje genieten :D Is toch veel leuker dan zo'n dag ;)
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » do 17 aug 2006, 17:28

Pisa geeft wel vaker nullen hè Ukie O:)
Desondanks niet leuk. Snap wel dat je je afgemeld hebt.
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
ulljon

Bericht door ulljon » do 17 aug 2006, 17:43

Bedankt voor jullie lieve berichtjes :(:)
lientje

Bericht door lientje » do 17 aug 2006, 17:43

ik had een 2 bij Pisa voor het halsstrekken :P

MAar kan me goed voorstellen martina dat je je er goed rot over voelt. Als je paard zo naar beneden gehaald wordt ben je niet blij :( Geniet de komende daagjes lekker en vergeet de keuring maar gauw
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
claudia

Bericht door claudia » do 17 aug 2006, 18:17

Ik vind een nul wel erg laag en een 2 voor de middenstap. Middenstap is een nieuw onderdeel in het L1 dus hoeft dat ook nog niet perfect te zijn. een beetje positieve stimulatie is wel op zijn plaats.

Ach, voor jou is jou paard de beste en dat moet je zo houden.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Jeempie
Contacteer:

Bericht door Jeempie » do 17 aug 2006, 20:23

Tja, what can I say...... stoom afblazen en gewoon weer lekker doorgaan waar jullie gebleven waren. Komt allemaal helemaal goed. Enne, veel plezier in het oerwoud.
Zortin Z1 + 10 alweer! *o/* Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model ! :L :))
Noback
Contacteer:

Bericht door Noback » do 17 aug 2006, 20:57

hoihoi

ik weet precies wat je bedoelt, ik ben nog altijd ernstig in dubio of ik wel naar de keuring wil dit jaar, want elk jaar worden we weer afgezeken, dna weer t dik dan weer te dun, te wild dan te tam
wat wil je????

maar vooral Pisa dat is een wat oudere meneer (+- 80) met een wandelstok. Het eerst jaar dat ik op de keuring was met Fee vond hij dr verschrikkelijk en heeft ons dan ook met de vleor gelijk gemaakt, ik zat watervallen te janken op mijn paardje. Fee is namelijk heel er bang voor zoals dat hiet genoemd wordt "boskabouters" en gaat dan ook in een ontzettende overdreven paniek reacite in een zeer hoog tempo in travers langs de bakrand. Vervolgens gat ze de hoefslag niet meer op waar ze denkt iets gezein te heben. aaahhhhhh ik weet het het hoort niet maar voor een pony dat net onder het zadel was vond ik het zo slecht nog niet. Dit was trouwens tijdens het warmrijden in de buiten baan. Tijdens de proef ging het vele beter, naar ijn mening eigenljk zelfs netjes, na de de proef moest ik me melden bij Pisa }> . Hij vroeg waar ik mee bezig was en of ik enig had wat de bedoeling was. en dat is nog zachtjes uitgedrukt. ik sotnd perplex.
Het tweede jaar dat we kwamen vroeg hij of ik hetzelfde paard had meegenomen want het ging veel beter, hij gaf ons zelfs complimenten :D en we hadden het hoogste punten aantal.
Hij is dus heel van uitersten. ;) Afgelopen jaar vroeg hij zelfs om mijn email adres :? en heeft hij me een document toegestuurd, met informatie hoe ik een en ander zou kunnen verbeteren. dat vond ik erg aardig. Het is een man apart, eigenlijk is het stiekem een hele toffe peer. want hi heeft gelijk, alleen slaat hij altijd zo door, voor iets onder de maat geeft hij extramm laag en voor de betere verrrichtingen geft hij weer extreem boven de maat.

ik dnek dat ik maar niet de proef ga rijden, want ik ben zelf momenteel niet zo stabiel en als ik inderdaad dit weer lees moet ik ook gewoon niet doen, omdat ik er heel erg lang mee blijf zitten en het niet los kan laten verder wordt mijn keuringsdag dan inderdaad compleet ver%$@^@@t

maar goed, eigenlijk is het dus wel een grappig mannetje 8)7 met gerbuiksaanwijzing

en weet je??
mijn meissie blijft mijn lekkere ding ondanks dat ze daar op de cruquius daar misschien anders over mogen denken :L)
Viv

Re: Mijn verslagje van wijk(lees k*tdag)

Bericht door Viv » do 17 aug 2006, 21:23

ulljon schreef:Vervolgens laatste bij de sterruinen, hij was te mager :? (Sorry maar in mijn ogen was de rest gewoon te vet }-o )
.
Nou dit ben ik absoluut niet met je eens, de rest zag er prima uit, zeker niet te vet. Het grote verschil was dat zij met plezier in de ring liepen en jij duidelijk niet (kop op onweer en Ul sjokte er maar wat rond).
Ondanks mn aanwijzingen om hem maar wat actiever te laten zijn kwam er weinig tot niks uit in vergelijking met de rest en imo deed je ook niet echt moeite om er nog wat uit te krijgen.

Ik was het vandaag zeer eens met de jury (op 1 rubriek na waar een zwaar onopgevoed kutkreng 1e werd geplaatst, maargoed er zal wel iets goed geweest zijn aan het knol), maar verder......

Tsja tis sneu, zeker na zo'n dressuurproef, jammer dat het je keuring heeft beinvloed want hij had hoger geplaatst kunnen zijn. Volgend jaar
beter.....

PS: hoe weet je dat hij temager was? Sterren krijgen geen punten of protocollen.
Plaats reactie