Ik was vanmorgen naar uvita toe en zette haar in de box om te poetsen. Ik begon en ineens pakt ze me in me rug. Ik schreeuwde naar haar en gaf haar een klap en toen pas liet ze los. Ze bleef me gewoon vast houden met haar tanden. Dit is de 2e keer dat ze mij bijt en bij iemand anders heeft ze vorige week ook in haar rug gebeten maar daar was het gelukkig goed van afgekomen. Ik hoorde wel dat als iemand haar fjord uit het land wou halen, dan kwam ze al met haar oren in haar nek aan. Wel stond er vandaag een ander nieuw paard in de box naast haar, maar toch heeft ze mij gebeten en ze liet niet zomaar los. Gelijk schoongemaakt de wond, en toen naar de dokter voor de zekerheid. Hoefde gelukkig geen tentanus prik omdat ik die toen ik 9 jaar was al heb gehad. Wel is het gekneusd. Ik snap gewoon niet waarom ze dit zomaar heeft gedaan, dit is de 3e keer dat ze iemand pakt, en vandaag nu echt heel gemeen hard. Me ouders hadden al gezegt, als ze je pakt dan gaat ze weg. De eerste keer toen ze me beet, liet ze gelijk los en ben ik gewoon verder met haar gegaan, maar nu, ik snap het gewoon niet

Toen ze net kwam, hapte ze erg veel en soms gebruikte ze haar tanden, maar dat heb ik haar afgeleerd, en doet ze het ook niet meer. Nu ben ik het, maar straks loopt er een klein kind en pakt ze die, of pakt ze je op een andere plek. Maar wat moet ik nu, me ouders willen haar verkopen, maar ben ik nu niet te snel daarvoor? Ben ik te slap als ik het nu opgeef? Of is ze gewoon niet te vertrouwen? Ik wil haar zo graag houden maar straks gebeuren er ergere dingen. Ik weet het gewoon niet