Het was gisteren mooi, eigenlijk moest ik mijn hindernissen afschilderen, maar bij gebrek aan verf en en kwast besloot ik te gaan rijden.
Ik heb al een poos niet zonder zadel gereden, lees ong. vijf jaar, maar goed, het leek me wel geinig..
Dus ik Jes uit de wei gehaald hoofdstelletje in en toen moest ik erop.
Ik denk ik zet haar wel naast het hek, dan stap ik er zo op, nou mooi niet dus, mevrouw snapte, of wilde het niet snappen, maar ik kreeg haar niet met kop en kont tegelijk naast het hek.
Dus maar even een opstapje gepakt, was een heel laag opstapje, maar ik kon mijn been over Jes heen leggen en dan erop schuiven. Ja dus niet!! Ik schoof er super elegant aan de andere kant weer af, hihi..

Nou, na een poosje zat ik dan eindelijk. Jeskim moest er ook even aan wennen, ik had het gevoel dat ik bij elke stap er af zou glijden.
Dus ik op het bospaadje en een klein rondje gereden. Ik had nog geluk dat ze een goede bos manen heeft, want ze schrok een keer flink van een eend die uit de sloot kwam vliegen!!, oeps..
Verder ging het eigenlijk heel goed, ik vond het ergG leuk en Jeskim volgens mij ook.
's avonds nog even met Bente geoefend en het ging weer bagger, maar dat was buiten Bente's schuld. Er vloog namelijk een hele colonne dazen met ons mee, eigenlijk deed bente het super, want ik was allang naar huis gehold. Het stilstaan als ik achteruit loop blijft nog lastig, evenals het gewoon stilstaan eigenlijk.. Maar goed..
Tot zo ver gisteren!!
Groetjes Esther..