Ja ik kan wel fluiten

Daarna een keertje met Wodan naar buiten geweest, dit scheelde al de helft, een paar rare schrikacties wanneer we 'gewoon' rechtuit stapten, maar we hebben het wijken en de schoudervoor ook in draf en zowaar in galop kunnen doen, zonder rare noodstops

Gister had ik de hele dag kantinedienst bij de rijvereniging en had ik me al afgemeld voor de onderlinge wedstrijd (wat tevens clubkampioenschap was), maar ik bedacht me dat nu ze toch die kant weer op durfde te stappen/zwalken en het een onderlinge wedstrijd was (lees: ik in geval van nood met zweep in de M zou kunnen starten

M1 gestart, ging boven verwachting, ze is in de eerste proef één keer onder me uitgeschoten (bosjesmonsters) waarna een beroerde middendraf kwam, verder hebben we de rem er inmiddels zo goed opgezet dat ik mijn hulp weer opnieuw moet afstellen: 'te abrupt' staat er nu

Uiteraard is er belachelijk hoog gejureerd, zoals dat hoort bij onderlinge wedstrijden

Kortom ik ben weer blij, nu alleen nog hopen dat de zadelmeneer zaterdag wel wat passends mee heeft...