Bjørn had 4 blokades in zijn lichaam.
1e blokade in zijn nek
2e in de hals
3e in de rug
4e in zijn bekken
Ook heeft hij nog steeds last van het litteken van de castratie, vandaar zijn "plas probleem" en dat moet ik dagelijks insmeren met arnica zalf.
Hoe en wat allemaal weet ik niet meer behalve dat de blokade in zijn bekken dus inderdaad de oorzaak was van zijn achterbeen. Nu valt natuurlijk alles wel op zijn plaats wat betreft o.a. rijtechnische problemen. De magnetiseur heeft alles bij Bjørn ook weer rechtgezet, hij was zo braaf. Ook kreeg ik andere dingen te horen over zijn karakter en hoe hij het hier vond en hoe hij over mij dacht. Dat het een heel sensibel paard is, was mij al bekend. In Duitsland heeft hij het op de laatste locatie nooit naar zijn zin gehad. Hier heeft hij het super naar zijn zin en mag de andere paarden met name Namiro erg graag. Het is dan ook de bedoeling dat als het dooit, die 2 samen te gaan zetten. Verder is hij helemaal blij met mij als baasje ontdanks dat hij met zijn "streken" mij probeerd met beide benen in het nu te krijgen (ik blijk met 1 been in het nu en met 1 been in mijn vorige leven te staan).
Ik ben heel erg blij dat ik dit gedaan heb, al waren er een aantal dingen heel erg confronterend. Dit heel erg met betrekking tot mijzelf. Ook was zijn advies om voorlopig nog maar lekker thuis te blijven in de zw, op zoek te gaan naar een huisje voor mijzelf en eens te leren om nee te zeggen.

Zo een heel verhaal maar voel me wel opgelucht.