Gisteren hebben we na de knipdag in Wanneperveen (erg goed gedaan!

We hadden Ullwinn mee genomen, zodat ze niet de hele reis alleen hoefde te staan, want het was pas de derde keer
dat ze de trailer op ging. Het laden ging echt super, ze liep er in 1 keer in! En was is ze groot geworden, niet normaal,
had haar natuurlijk ook al eventjes niet meer gezien. Ze is wel echt een hele erge spriet, maar daar gaan we aan
werken

Maar goed, thuis aangekomen zetten we Ullwinn en Caylinn samen in de wei en eerst leek alles goed te gaan. Lekker
samen rennen. Maar ineens sloeg Ul helemaal om, hij rolde zijn ogen weg en hij ging met zijn mond zowat open keihard
op Caylinn af en dan greep hij haar op de schoft. De laatste keer was echt de druppel, hij tilde haar zowat op

ik hem echt nog nooit gezien! Dus we hebben ze beide maar weer gevangen en nu staan ze in de andere wei met
een draad ertussen. Pucki staat bij Caylinn en die jaagt ook steeds met haar dikke buik achter Cay aan

niets van. Ik had me zo verheugd op dat Caylinn weer terug zou komen en dat ze samen door de wei zouden huppelen,
maar dit is wel even heel wat anders...