ben vandaag naar de dierenwinkel geweest en heb er nieuwe fleecedeken gekocht

dus ik fietste daar zo, kwam er opeens een meisje uit mijn klas naast mij fietsen, vraagt ze waar ga je naartoe, dus ik leg het uit, zij o bedoel je die winkel ik zo ja, ze wist dus waar die was,zij met mij meerijden, ik gelukkig

op een gegeven moment ik dacht we zijn er ik zeg zo; hier is het zeker, zij: neej, dit is een andere winkel

nou goed ik deken gekocht, die man in de winkel keek me echt zo aan van ga weg, ik begreep het niet zo goed, maar ach, misschien had hij zijn dag niet

toen naar de boerenbond, daar had je schijnbaar soort flappen voor over je bovenbeen, voor als je gaat paardrijden, wordt je broek niet nat als het regent, leek me ideaal
dus ik zoeken en zoeken (ik kom ook vrijwel nooit in bb) zag ik uiteindelijk het bordje en de rekjes... (uitverkocht

maargoed ik zag een paar vaag uitziende sokken die toch wel warm waren dus heb ik die maar gekocht samenmet wat glansspray spul, altijd handig, was ook net op dusja
maargoed nu dus straks maar even deken passen, anders moet ik dus weer terug... , heb nu echt geen zin in...
oja en heb ook nog trekkam van plastic gekocht voor me ma voor 1 euro

http://www.budgetruitersport.nl/index.p ... cts_id=554 [/img]
dit kan er nog wel bij denk ik:
ging ik daarstraks de stal uitmesten, was de draad weer gebroken, ene uiteinde lag dus zeker 5 meter van andere vandaan

met je inmiddels koude en natte handen een draad aan elkaar knopen die eigenlijk te kort is, maar omdat je dacht even snel de stal te doen en dus vergeten was een jas aan te doen waardoor je het toch wel heel koud hebt. hmm dan is zoiets toch minder fijn.
Hedda heeft het idee: als mijn hoofd erdoor kan volgt de rest vanzelf, stroom of geen stroom. Maargoed dat is dus t karakter van deze lieve

+++++++++++++++++++++
alweer tweede wijziging, maarja anders moet ik elke keer nieuwe topic openen en ach ik denk dat dit ook wel mag, hoop ik

we zijn er van de week achter mijn paard haar nieuwste trucje gekomen

tot dus ver het informatieve deel

maar zodra mijne papa de paal opent komt mijn fjordje aangalopperen stopt in de buurt van het hek en gaat de boel verkennen: je ziet haar dan zo kijken, vaak houd ze haar hoofd ook nog scheef:P : is de paal vergenoeg open, is het baasje uit zicht of vergenoeg weg en dan sprint ze erdoor

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
zondag hebben we deken opgedaan en hij past!!!

oja ben vndg maar weer eens naar boerenbond geweest en heb alvast maar nieuwe thermolaarzen gekocht, het zou aan het eind van de week koud worden dusja en van oude was de rits kapot dus altijd handig