En dat is dan 3 op een rij ;-)

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Annemarie

En dat is dan 3 op een rij ;-)

Bericht door Annemarie » za 26 aug 2006, 18:52

Jaah, vanmiddag was de keuring in Onstwedde en het is Nisko en mij gelukt om voor het derde jaar op rij exact dezelfde punten te halen voor alle onderdelen 8)7 . Houdt dus wel in dat we weer op 35 punten zijn uitgekomen en nog steeds 2e klasse :( . Voor rastype had ze een 8, beenstanden, gangen en algemene indruk een 7 en nog steeds een 6 voor lichaamsbouw en bespiering. Commentaar was weke rug en overbouwd. Tsja, vorig jaar miste ze bespiering en het jaar daarvoor ook. Ik vrees dat de rug een zwak put zal blijven en dat ze nooit eerste klasse wordt. Want Nisko heeft een lange rug die inderdaad wat gezonken lijkt, maar ja, op 3 jarige leeftijd al een veulen aan de voet en daarna 8 jaar lang zal daar misschien ook wel iets aan gedaan hebben.

Naja, maakt niet uit, het was wel een erg leuk dagje. Het was erg dreigend met het weer, maar het is de hele tijd droog gebleven *o/* . Heb veel bekenden gezien, o.a. Claudia en Marien die met Maurits waren. Altijd leuk om eens FWérs te zien. Verder had mijn vriend ongeveer de hele familie gemobiliseerd, zijn ouders, 2 stel ooms en tante's. Volgens mij was Nisko wel een van de paarden met de grootste supporters schare, haha :)ddd . Mijn moeder heeft ook heel veel hele leuke foto's gemaakt, maar die moet ze mij nog mailen. Foto's binnenkort dus.

Verder hier en daar nog ff gebabbeld omdat ik niet zeker weet wat ik met Nisko wil gezien haar voeten. Of ik toch een ander (erbij) wil. Wordt nog wel vervolgd. Eerst ff nagenieten van een gezellig dagje.

En Douwina, erg leuk dat je nog ff SMS'te, maar ik las het net pas. Was zo goochem om mijn telefoon thuis te vergeten }-o 8)7 .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Claudje

Bericht door Claudje » za 26 aug 2006, 19:37

Nisko zag er goed uit hoor Annemarie! Ik heb haar helaas niet zien lopen, want wij waren de schrik aan het verwerken toen geloof ik O:)

Marga heeft ook een vrij lange rug, dat zullen Marga en Nisko toch beiden niet van papa hebben neem ik aan :D
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Charret

Bericht door Charret » za 26 aug 2006, 19:56

Opzich is het wel consequent de puntentelling bij Nisko. Ik heb er nog niet genoeg verstand van om te kunnen zeggen of ze terecht 2eklasse blijft.
Maar op haar 3e een veulen zou er best iets mee te maken kunnen hebben.

Toch gefeliciteerd met je behaalde punten!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ydel

Bericht door Ydel » zo 27 aug 2006, 09:14

heh wat jammer annemarie |o
dat had ik niet verwacht :n
:L Ydel: Fjelljon x Bjorgard :L
veulens: Caya, Enya, Fenya, Gandhi, Harvey, Ishya, Keshya en Lexya
Stermerrie/keurmerrie/prestatiemerrie!!
Reinou
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Reinou » zo 27 aug 2006, 09:51

Oh wat jammer zeg!!
Herken het wel, had Nic ook ieder jaar weer.
:+: Finnea, v. Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:
Annemarie

Bericht door Annemarie » zo 27 aug 2006, 20:01

Ydel schreef:heh wat jammer annemarie |o
dat had ik niet verwacht :n
Hmmm, hoewel Nisko er ronder en beter uit ziet dan ooit had ik het wel een beetje verwacht. Ik had zelf 35 of 36 pt gegokt. Ze ziet er mooi uit maar heeft echt een enorm lange rug voor een Fjord en ja, hij is iets gezonken. Naja, ze blijft voor mij even lief :L .

@Claudia: kan me voorstelen dat jullie even aan het bijkomen waren..
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Annemarie

Bericht door Annemarie » ma 28 aug 2006, 16:17

O ja, helemaal vergeten te vertellen. Met best-getoileteerde hebben we nog een kam gewonnen :P . Weet alleen niet meer hoeveelste we nu ook al weer waren }-o .
douwina

Bericht door douwina » di 29 aug 2006, 06:41

Hè dat ze nou net niet die 2 punten erbij kreeg, erg jammer. Ach het was iig geval gezellig toch met die grote schare aan fans? :D

Die lange ruggen komen toch wel van Sebastian volgens mij, Nanchica heeft precies hetzelfde. Ook is ze wat overbouwd en is haar rug iets gezakt met de jaren. Als 4-jarige, toen ze ster werd, was ze veel meer in verhouding.

Ik hoop dat je er uit komt met haar voetjes, heb je nog nuttige info/tips gekregen?
Afbeelding
DaphneT

Bericht door DaphneT » di 29 aug 2006, 11:22

He wat jammer zeg!!! Haha, maar gelukkig nog wel een kammetje, dat maakt de dag goed :P
Plaats reactie