Ik heb uit vele foto's gezocht. Ik geloof dat deze recent zijn.
Ik laat zn manen gewoon groeien. Ik heb bij mn tante in Arnhem een fjord gezien en was daar op slag verliefd geworden zijn lange manen. Ik wilde het heel graag bij Nor, maar zoals ik al eerder zei was mn verzorgster er tegen. Heb toen al zn manen afgeknipt. Sinds dat ik haar niet meer heb wilde ik zn manen weer laten groeien. Nou zijn een aantal meiden dus mij op alles aan het afkraken. Ben hem aan het mishandelen, hij heeft een doorgezakte rug, sperriem zit te strak, zn nek staat scheef. Hij is depri. Ik had mn auto verkocht omdat ik hem niet meer kon onderhouden (let wel de auto bracht €50,- op) Ik kocht er een shetlandveulen bij omdat ik bang was voor hem.
Het was zelfs zo erg dat ze bij zijn vorige eigenaar langs zijn geweest met dit zielige verhaaltje. Die dus heel erg geschrokken voor mn deur stond om verhaal bij mij te halen. heb haar gerustgesteld en toen ze hemzag wist ze dat alles gelogen was.
Nou heb ik het met 1 iemand aardig goedgemaakt (geloof ik) die dus weer over zn manen begon.Je kan ze beter afknippen want heel zn nek staat scheef. (blijkbaar ben ik dan blind want ik zie dus echt niks)
Conclusie: ik laat zn manen, zn baardje/sik (had mn verzorgster ook een hekel aan) lekker groeien en trek me niks meer aan van al die ****.
P.S. Ik heb dit niet opbokt gezet omdat daar meerdere mensen van mijn stal op zitten en dan krijg ik weer gezeik. (oa degene die het verhaal verzonnen heeft)
Ride a fjord. It'll make your butt look smaller.