leren laarzen aanpassen

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Mir

leren laarzen aanpassen

Bericht door Mir » za 01 jul 2006, 08:33

Ik heb al jaren leren rijlaarzen van petrie, op zich super dingen. Heb alleen teveel ruimte in de laars voor mijn voet. Iedereen denkt dan dat ik mijn hakken mooi uitdruk maar intussen sta ik op mijn tenen IN mijn laars O:) . Zou je dit nog aan kunnen laten passen door een laarzenmaker? Dat ze iets doen aan de ruimte boven de wreef van mijn voet?
Jesziica

Bericht door Jesziica » za 01 jul 2006, 09:52

Een zooltje erin? Misschien kun je dat eerst proberen voordat je ze gaat aanpassen :j
roos

Bericht door roos » za 01 jul 2006, 11:29

Ik denk dat je gwoon even langs de laarzenmaker moet gaan..die kan het vertellen. Persoonlijk denk ik wel dat er nog iets aan de doen is hoor...:D
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
Vera

Bericht door Vera » ma 03 jul 2006, 06:48

bij sommige merken heb je van die speciale zooltjes die ze erin plakken, petrie is een bekend merk dus dat zou je daar ook wel verwachten.
Maar normaal gesproken hoort dat niet, want ze meten ze voeten en kuiten toch op voor je de laarzen gaat passen?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Janine
Moderator
Contacteer:

Re: leren laarzen aanpassen

Bericht door Janine » ma 03 jul 2006, 09:39

Mir schreef:Iedereen denkt dan dat ik mijn hakken mooi uitdruk maar intussen sta ik op mijn tenen IN mijn laars O:) .
:o dat heb ik ook, mijn hak zit dan ergens in de schacht en ik moet regelmatig mijn laarzen 'optrekken'... deels komt het bij mij doordat ik mijn hakken optrek. Ik heb wel een hakje in mijn laars, heb jij dat al?

Maar mocht iemand een goeie oplossing weten om dit tegen te gaan... ik houd dit topic even in de gaten.
Mir

Bericht door Mir » ma 03 jul 2006, 16:22

Hmmm, denk dat ik dan maar voor zo'n hakje moet gaan. Ik heb mijn laarzen gepast bij een goede zaak en had dus wel het idee dat het goed zat. En vond het altijd wel heerlijk dat ik geen last had van inlopen en aan-uittrekken, had immers de ruimte. Maarja ik wil graag een mooie houding hebben en zo kan ik veel teveel vals spelen! Ik neem wel eens contact op met de ruiterzaak.
Plaats reactie