leren laarzen aanpassen
leren laarzen aanpassen
Ik heb al jaren leren rijlaarzen van petrie, op zich super dingen. Heb alleen teveel ruimte in de laars voor mijn voet. Iedereen denkt dan dat ik mijn hakken mooi uitdruk maar intussen sta ik op mijn tenen IN mijn laars
. Zou je dit nog aan kunnen laten passen door een laarzenmaker? Dat ze iets doen aan de ruimte boven de wreef van mijn voet?

bij sommige merken heb je van die speciale zooltjes die ze erin plakken, petrie is een bekend merk dus dat zou je daar ook wel verwachten.
Maar normaal gesproken hoort dat niet, want ze meten ze voeten en kuiten toch op voor je de laarzen gaat passen?
Maar normaal gesproken hoort dat niet, want ze meten ze voeten en kuiten toch op voor je de laarzen gaat passen?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Re: leren laarzen aanpassen
Mir schreef:Iedereen denkt dan dat ik mijn hakken mooi uitdruk maar intussen sta ik op mijn tenen IN mijn laars.

Maar mocht iemand een goeie oplossing weten om dit tegen te gaan... ik houd dit topic even in de gaten.
Hmmm, denk dat ik dan maar voor zo'n hakje moet gaan. Ik heb mijn laarzen gepast bij een goede zaak en had dus wel het idee dat het goed zat. En vond het altijd wel heerlijk dat ik geen last had van inlopen en aan-uittrekken, had immers de ruimte. Maarja ik wil graag een mooie houding hebben en zo kan ik veel teveel vals spelen! Ik neem wel eens contact op met de ruiterzaak.