Roosjuh schreef:Jawel maar is een paar keer voldoende?
Ik hoef het niet mee te maken, als het er maar gezond naast staat

!
Je kan het er toch niet uitkijken, zeiden ze altijd tegen me.. Daar krijg je inderdaad wel de neiging toe!
Kijk, gaat het fout gaat het fout, das rot, das vervelend en natuurlijk echt niet de bedoeling, maar dat
kan natuurlijk ook gebeuren als je erbij bent!! En hoe vaak gaat het fout? Tuurlijk is het niet handig als
ze het niet laat drinken bijvoorbeeld en tuurlijk is de biest erg belangrijk, maar dan zou je er echt bij moeten
blijven! Ik heb bij één van de veulens ook het vlies om zn kop kapot gemaakt, maar meer omdat ik er toch was..
Meestal scheurt het om het hoofd ook wel kapot.. Maarja, het is moeilijk beslissen!! Het kan natuurlijk binnen
vijf minuten geboren worden en als dan degene die komt kijken net weg is en pas twee/drie uur later er weer is..
Kegelen is meestal wel een goed uitgangspunt, al heb ik ook weleens gehoord dat een merrie drie/vier dagen al
kegelde voordat het veulen kwam.. Maar als ze zou kegelen is het wel fijn als er regelmatig, dan zou ik bijna zeggen
elk uur, iemand langs kon gaan!
Maarja, dan ook weer.. Ik heb toen het veulen van Ot een keer gevonden, 's morgens om half 6 in de stal. Als ze het
veulen gekregen zou hebben als ik naar mn werk was, had ik het ook pas 's avonds gevonden!! (Robin en Leonie waren
toen skieën geloof ik..) Dus ja........ Volg je gevoel dan maar!! ? !!