Plus het feit, dat zij over een poosje bij mij oppas komen spelen, dachten we dat het leuk zou zijn als ook Bart, het paard, mee komt logeren.
Bart vindt alles alleen erg snel spannend. Gaat dan erg aan de diarree en kan daar vaak een paar dagen last van hebben. Maartje heeft ook geen trailer, maar ik wel, dus hup, op die trailer en op naar ons....
Eerst lekker stuk appeltaart op, en toen ons eens gaan klaar maken voor de rit. Lisa op Anca, Maartje op Bart en ik dus op Fello.
Oh, vergeet helemaal te zeggen, dat Bart een Fries is, maar hij voelt zich beter thuis tussen de fjorden

We hebben hem hier in de stal gezet, en hij vond het direct al prima. Heeft niet hoeven te poepen, ging op onderzoek uit, geen probleem!
Heerlijk zo'n 1,5 uur gereden en toen weer richting ons huis. Daar weer afgezadeld, 2 fjorden afgesopt, wat gedronken, paarden in de wei en toen foto's maken van de grote en de kleine fries.... Bart en Jasmijn dus. Ik heb ze nog niet op de pc staan, maar zal wel eens wat plaatsen.
Het was hartstikke leuk, Bart voelde zich heerlijk ontspannen... Hij wilde zelfs niet meer mee naar huis! Uiteindelijk is hij wel de trailer opgelopen en heb ik hem en zijn bazin naar huis gebracht.
Daar mocht ik Evita ook weer mee nemen... Nu heb ik dus 8 paarden in de wei lopen. Wordt even behelpen met de stal, maar dat is ook maar eventjes. Ik heb een logeetje van mijn schoonpa voor nog een weekje hier, denk ik. D'r 2 vriendinnen logeren bij Rien.