Omdat we Hikari naar huis hadden gehaald, hadden we nu dus een stalletje te kort. Dit zou maar tijdelijk zijn, dus dat zou moeten lukken, dacht mijn manlief.
Wij hebben 1 stal van 4 m lang en zo'n 2.25 m breed, waar mijn man een mooi staaltje van paardjes scheiden heeft afgekeken van een Fw'er!!!

Hij had met hout een soort scheiding gemaakt en dan met pvc-buizen die je in elkaar kon schuiven werd dan de opening van de ene naar de andere stal.
Dat er nu helemaal uitgehaald, dus was het 1 grote stal. Tussen deze stal en die van Fello ligt eigenlijk mijn was/poetsplaats. Maar daar had hij nu een tijdelijke stal gemaakt voor de 2 shetjes.
Dat ging niet zo goed, want Jasmijn was veel te bazig en arme Mo durfde zich nauwelijks te bewegen. Ik wilde eigenlijk Mo bij Hikari zetten tijdelijk, maar onze lieve Mo vindt Hikari niet leuk. In de wei was het niks anders dan jagen,dus was Jasmijn de nationale. Die mocht bij Hikari. Ons Hikari vindt dit toch ook wel eng. Mo werd erg sjagrijnig van het feit, dat hij in principe niets ziet en er ten alle tijde van 2 kanten een hoofd boven hem kon komen van ofwel Hikari als Fello...
Dus er moest iets anders komen, wilde moeders de vrouw. Gelukkig wilde vaders de man dat ook en die heeft nu dus aan de andere kant van de stal 2 stalletjes gemaakt, waar ons shettenechtpaar als echte LATters kunnen wonen. Mo heeft nu een raampje waardoor hij naar buiten kan kijken. En moeders de vrouw? Die is happy..... maar het begint nu toch wel te kriebelen.
Want Mo kan door het raampje naar buiten kijken..... Eigenlijk zou het toch net zo leuk zijn, als daar een luikje hing?!