Esther schreef:Nou die is leuk opgedroogd, was nog zo'n klein konijntje op de keuring!!
Tsja dat was hij zeker maar zo even grof uit mijn hoofd was hij toen ook nog maar net 1,5 week oud, maar moest toen kiezen of wel of niet gaan. Maar ik zat toen ook met mn chip en het papier dus ben toen toch maar gegaan en ja outch met B premie toen. Dus ik hoop dat we in de toekomst daar nog een A van kunnen brouwen.. Verder is de bedoeling dat hij het werk van zijn moeder gaat overnemen, want ik wide hem eerst verkopen en nog een keer aandekken en dan hopen op een merrie maar vanwege de markt ga ik het zowaar met een hengst/ruin (voor later) proberen.. Wel apart want ik heb altijd geroepen ik hoef nooit geen hengst/ruin, maar dat was de goden verzoeken denk ik

.
Verder voor de ''boogjesmensen'' ja ik weet dat er een boogje in moet en komt er ook echt wel in, maar door mijn zwangerschap+ bevalling hebben nu al mijn fjorden coupe ruig

..., Achterstallig onderhoud, maar komt goed
En ik ben zelf ook altijd heel erg van het knippen en scheren maar ik knip hem pas weer als hij op stal komt want voor nu staat hij lekker in het koppel en dus 24/7 buiten in de bouch.
En de dames, tsja ik heb daar een weddenschap op zitten. Er is namelijk gewed dat ik ze niet een jaar lang met lange manen kan houden dus wordt vervolgd

.
Huisje, Beestjes, paardjes
Linda v. Sverre Vjenna v. Jars
Dyvana v. Anton Gemma v. Ansgar.
Hjordis v. Cikaro &
Gussdi v. Myklemann
Iniminies: Kaida, Nevada& Anzalique <3
.
Trotse mamma van; Jerôme& Jente