Vandaag is Crystal voor de 4e keer in haar leven van stal verhuisd. Bij 2 verhuizingen ben ik weg gegaan omdat ik het er niet naar mijn zin had, 1x verhuisd omdat het niet te combineren was met kind en nu verhuisd wegen financiele reden.
Ik stond ontzettend naar mijn zin, voelde ontzettend vertrouwd; zeker na alles wat ze voor me gedaan hebben toen Crystal zo ziek was en heb dus ook echt moeite (gehad) met deze beslissing, maar het kon gewoon niet anders. Maar kreeg vandaag te horen dat ze niet snel vertrokken mensen weer terug op stal nemen, maar als ik terug wil ben ik weer welkom. Kreeg ook gelijk vanmiddag nog eens een mail van de manege eigenaresse waarin ze dat nog eens duidelijk maakte. Hoop dus ook echt dat het ooit weer eens financieel mee gaat zitten en we dus weer terug kunnen gaan verhuizen.
Al is de verhuizing mij eigenlijk heel erg mee gevallen. Heb namelijk al dagen zitten denken dat ik de komende dagen en/of weken ivm de regen niets zou kunnen doen met Crystal. En zag daar enorm tegenop, want ondanks dat ze daar zoveel mogelijk buiten komt, heeft Crystal het wel nodig om zoveel mogelijk bereden te worden. Maar tot mijn grote verbazing en vreugde hebben ze zo'n goede drainaige in de bak liggen, dat hij gewoon kurkdroog is