Kosten keurschap.
Kosten keurschap.
Weten jullie wat het precies kost om een keurstempel in je paspoort te krijgen, dus geen certificaat ofzo?
Ik meende altijd dat dit gratis was en dat je betaalde voor het certificaat.
Ik meende altijd dat dit gratis was en dat je betaalde voor het certificaat.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Re: Kosten keurschap.
Orlinde is prestatiemerrie geworden. Paspoort heb ik opgestuurd, en kreeg ik met stempel zo gratis terug. Als je een certificaat voor boven je bed/ box wilt hebben, kost dat 23 euro geloof ik.
Ik neem aan dat dat voor keur-predikaat ook zo werkt.
Ik neem aan dat dat voor keur-predikaat ook zo werkt.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Stempel is gratis volgens mij en idd het predikaat zelf kost wat centjes.
Ehm, hoe bedoel je 'predikaat' Viv? Bedoel je daarmee het certificaat of zijn er kosten verbonden aan het predikaat toekennen?
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Ik denk dat Viv met predikaat de orkonde bedoelt die je kunt aanvragen voor € 23,00. Ik dacht ook dat daarvoor de kosten zijn en als je die niet hoeft het dan gratis is. Zou ook een beetje vreemd zijn als je voor de ene stempel niet (model en ster) en voor de andere stempel wel (prestatie, keur en preferent) moet betalen. Voor elite betaal je ook niets voor de orkonde, dat is helemaal gratis.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Naja, ik had het dus gevraagd en toen zeiden ze van het stamboek dus ineens dat daar kosten aan zaten, wat ik niet snapte. Ik had ook duidelijk aangegeven dat ik geen certificaat hoefde.
Nog maar eens een mailtje sturen dus..
Nog maar eens een mailtje sturen dus..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Zou je eigenlijk kado moeten krijgen 

Ik had gebeld van te voren. Stempel was gratis dus, certificaat was 23 euro, maar die hoef ik niet.
Misschien moet je nog even bellen naar ze.
Misschien moet je nog even bellen naar ze.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
Je hoefde niets te betalen voor administratie o.i.d.
Heb je het paspoort opgestuurd?
Heb je het paspoort opgestuurd?
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'