Bijrijder, ja of nee?
Bijrijder, ja of nee?
Morris is inmiddels 18, in juni alweer 19 jaar. Na 8 jaar dressuur en 2,5 jaar endurance staat hij nou op 'wedstrijdpensioen' 24/7 in de wei. Ik rijd al 3 jaar alleen maar in het bos. Nu ben ik zwanger en zal dus over een tijdje niet meer en daarna niet meer zo veel kunnen rijden. Zal ik een bijrijder zoeken? Of maakt het niet uit dat een ouder paard weinig loopt?
Ik vind hem zelf nog goed genoeg om bereden te worden, dus ik wil hem eigenlijk wel weer beter in conditie en een beetje slanker hebben.
En als ik dan een bijrijder zoek..... Eén probleem, we hebben geen bak, dus diegene moet meteen de weg op. Dan wil ik dus wel een verantwoordelijk iemand die kan rijden en 18+ graag. Diegene mag ook best dressuur(les) en wedstrijdjes rijden, ben ik heel makkelijk in, maar wat is nou wijsheid? Graag jullie mening!
Ik vind hem zelf nog goed genoeg om bereden te worden, dus ik wil hem eigenlijk wel weer beter in conditie en een beetje slanker hebben.
En als ik dan een bijrijder zoek..... Eén probleem, we hebben geen bak, dus diegene moet meteen de weg op. Dan wil ik dus wel een verantwoordelijk iemand die kan rijden en 18+ graag. Diegene mag ook best dressuur(les) en wedstrijdjes rijden, ben ik heel makkelijk in, maar wat is nou wijsheid? Graag jullie mening!
Morris, mijn superfjord!
- Love_Jordy
Re: Bijrijder, ja of nee?
bijrijdster goed idee toch? Inderdaad net wat je zegt, 18 +.
zolang je paard er nog plezier in heeft zal ik hem lekker laten lopen in het bos
. zo blijft hij toch lekker in conditie 
zolang je paard er nog plezier in heeft zal ik hem lekker laten lopen in het bos

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!