Zaterdag: Zie verslag van Viv hier bij DB. Tijd om Sjol te meeten..die had ik nog nooit gezien! Superleuke merrie, lekker groot en daar hou ik wel van! Witte (te grote) broek, plastron, cap en handschoentjes geleend van Do en mijn eigen zwarte FW fleeceje erover en even op Sjol naar de bus van Viv gestapt 50 meter)...voelde zoooo anders als Beer haha maar wel leuk! Ik had wel jodpuhrs bij me dus die maar aangedaan. Do ging eerst de demo rijden met Sjol en toen dat afgelopen was mocht ik..spannend! Even 10 minuutjes rond gereden om te wennen..ik ben nog nooit zooo verzameld in galop gegaan! Heerlijk! Alle knopjes doen het en Sjol was zo braaf.
Nou, toen was het tijd..de ring in..er waren maar 3 mensen dus lekker rustig..eerst stappen en draven en toen een slangenvolte met 3 bogen (goed tellen Kris) en daarna galopperen..ik rijd nooit op gras dus ik had wat teveel druk op de buitenteugel als reflex op het gevoel dat glibberig zou kunnen zijn..daardoor galoppeerde Sjol niet zoals ze kan (door mij dus haha) maar ik was al lang blij dat het allemaal zo lekker ging!
Ik vond het super eng maar ook heel leuk..ik ben geen wedstrijdruiter en dit was mijn eerste 'dressuur' proefje ooit hahahaha, hoe hilarisch! (geef mij maar een hindernis of bos)
Ohja, toen kwam de prijsuitreiking en we waren 2de! (van de 3, okee, okee..). Heb een bekertje en een halstertouw gewonnen, jeehj!

Dominique en Sjolvir, bedankt voor deze leuke ervaring! Ondanks de korte rit heb ik toch wat dingen mee kunnen nemen voor het rijden op Beer! Geloof dat Do ook wel wat foto's heeft gemaakt, ben benieuwd!
Viv en Janien, met jullie was het ook heel gezellig!