toch bedankt voor de moeite
toch bedankt voor de moeite
Mensen toch bedankt voor de moeite!!!
Ma als er dan toch nog iemand mocht zijn die weet waar mijn schatjes zijn,
Ik heb ook nog de chipnummers en de exacte geboortedatums enz.
Nou hoor het snel dan wel......
Gr
Ma als er dan toch nog iemand mocht zijn die weet waar mijn schatjes zijn,
Ik heb ook nog de chipnummers en de exacte geboortedatums enz.
Nou hoor het snel dan wel......
Gr
- nancy imka
Re: toch bedankt voor de moeite
Waar gaat dit over?
heb je al op de site van het stamboek gekeken?
- silvericathy
het klint miss raar, maar miss een idee om gewoon aan die gene van wie je ze mocht verzorgen te vragen of ze een adres of telefoon nummer heeft van die gene waar ze naar toe zijn gegaan..
dan kun je daarheen bellen en vragen of ze ze nog hebben, zo niet of ze van de volgende een telefoon nummer hebben enz..klinkt als gekke werk maar het valt te proberen en lijkt me ook een handige manier,,,iedereen heeft meestal wel een telefoon ummer of adres van die gene waar ze hun paarden aan verkopen...
dan kun je daarheen bellen en vragen of ze ze nog hebben, zo niet of ze van de volgende een telefoon nummer hebben enz..klinkt als gekke werk maar het valt te proberen en lijkt me ook een handige manier,,,iedereen heeft meestal wel een telefoon ummer of adres van die gene waar ze hun paarden aan verkopen...
(L) Exel & Vera You Changed My Life For Ever (L)
http://i933.photobucket.com/albums/ad17 ... _003-6.jpg
http://i933.photobucket.com/albums/ad17 ... _003-6.jpg
Ja misschien is dat wel zo maar de oude eigenaar waar ik verzorgde die is overleden.
Stamboek heb ik al geprobeerd maar de nieuwe eigenaar heeft ze nog niet op naam gezet dus jammer maar daarom maar op deze manier.
Heb ook marktplaats al geprobeerd ma daar kreeg ik ook niet veel reacties.
Stamboek heb ik al geprobeerd maar de nieuwe eigenaar heeft ze nog niet op naam gezet dus jammer maar daarom maar op deze manier.
Heb ook marktplaats al geprobeerd ma daar kreeg ik ook niet veel reacties.