Heb ik dat
Heb ik dat
Ik heb vandaag ook weer wat meegemaakt....beetje lang verhaal maar ik had buiten de paarden om die ooggetuige waren niet direct iemand in de buurt om het mee te delen.
Kennen jullie dat van die momenten dat je stiekem blij bent dat er niemand is om mee te delen? Een echt voorbeeld van slapstick waar Laurel en Hardy qua niveau nog een puntje aan kunnen zuigen? Ik sinds vanavond ook!
Voor je verder leest wil ik je vast vertellen dat je je visuele inbeeldingsvermogens even op scherp moet zetten.
Ik ging vanavond de paardjes voeren en liep gewapend met zaklamp en kruiwagen richting de tent waarin wij het hooi bewaren. Ik had de lamp in de bak ook aangedaan voor wat extra licht. Ik kom in de tent en pak een aantal plakken van de bovenste baal. Wat dus heel goed ging omdat ik gewapend was met zaklamp, ik heb al tig keer staan martelen in het donker en bijna mijn enkels gebroken omdat ik verkeerd op een pallet ging staan. So far so good!
Het pakken van de plakken ging ook geweldig, er viel er niet een uit elkaar en ik kreeg zowel de portie voor vandaag als voor morgenochtend in één keer op de kruiwagen. So far still good!
Ik loop met kruiwagen (zaklamp achterlatend) de tent uit en ga onder het draadje door, al het hooi bleef liggen...meestal verlies ik op dit moment een kwart van wat er op de kruiwagen ligt.
Het volgende kwart verlies ik dan door het gepluk en getrek aan het hooi door hongerige paarden. Die bleven keurig bij me uit de buurt. Die hadden de nacht daarvoor al het hooi voor de volgende morgen al gejat dus het zal wel gebrek aan erge honger zijn geweest.
Wij hebben platen voor de stal liggen en ik had ook zonder morsen het hooi op de plaat gekregen. Dan moet je een drempeltje over om de stal in te kunnen rijden. Ik draai dan altijd de kruiwagen want een drempel op trekken gaat makkelijker dan duwen. Ook dat ging van een leien dakje. Ik heb duidelijk mijn dag dacht ik nog. Dus so far even better!
Vervolgens loop ik driftig achteruit en vergeet even dat we daar een grote houten kist hebben staan....Ik loop, met de kruiwagen vol met hooi die ik nog vast heb,tegen de kist aan, die drukt tegen de achterkant van mijn bovenbenen en ik duvel zo achterover de kist in!
Echt waar kabouter Spillebeen was er niets bij, zo hopla twee benen in de lucht.
Ik heb in mijn eentje liggen schateren van het lachen in die kist, en de paarden stonden te genieten van het inmiddels volop gemorste hooi. Ik had direct een beetje een lugubere gedachte, deze kist heb ik namelijk van mijn oma gekregen en is bijna 50 jaar oud. Ik heb daar als klein kind nog in geslapen, als we als kleinkinderen bij mijn opa en oma bleven logeren was het altijd vechten om wie er in de kist mocht slapen (helemaal vol geduwd met matrasjes dus heerlijk zacht). Een van de eerste dingen die ik dacht...heb ik waarschijnlijk als laatste van de familie in oma's kist gelegen.
Kennen jullie dat van die momenten dat je stiekem blij bent dat er niemand is om mee te delen? Een echt voorbeeld van slapstick waar Laurel en Hardy qua niveau nog een puntje aan kunnen zuigen? Ik sinds vanavond ook!
Voor je verder leest wil ik je vast vertellen dat je je visuele inbeeldingsvermogens even op scherp moet zetten.
Ik ging vanavond de paardjes voeren en liep gewapend met zaklamp en kruiwagen richting de tent waarin wij het hooi bewaren. Ik had de lamp in de bak ook aangedaan voor wat extra licht. Ik kom in de tent en pak een aantal plakken van de bovenste baal. Wat dus heel goed ging omdat ik gewapend was met zaklamp, ik heb al tig keer staan martelen in het donker en bijna mijn enkels gebroken omdat ik verkeerd op een pallet ging staan. So far so good!
Het pakken van de plakken ging ook geweldig, er viel er niet een uit elkaar en ik kreeg zowel de portie voor vandaag als voor morgenochtend in één keer op de kruiwagen. So far still good!
Ik loop met kruiwagen (zaklamp achterlatend) de tent uit en ga onder het draadje door, al het hooi bleef liggen...meestal verlies ik op dit moment een kwart van wat er op de kruiwagen ligt.
Het volgende kwart verlies ik dan door het gepluk en getrek aan het hooi door hongerige paarden. Die bleven keurig bij me uit de buurt. Die hadden de nacht daarvoor al het hooi voor de volgende morgen al gejat dus het zal wel gebrek aan erge honger zijn geweest.
Wij hebben platen voor de stal liggen en ik had ook zonder morsen het hooi op de plaat gekregen. Dan moet je een drempeltje over om de stal in te kunnen rijden. Ik draai dan altijd de kruiwagen want een drempel op trekken gaat makkelijker dan duwen. Ook dat ging van een leien dakje. Ik heb duidelijk mijn dag dacht ik nog. Dus so far even better!
Vervolgens loop ik driftig achteruit en vergeet even dat we daar een grote houten kist hebben staan....Ik loop, met de kruiwagen vol met hooi die ik nog vast heb,tegen de kist aan, die drukt tegen de achterkant van mijn bovenbenen en ik duvel zo achterover de kist in!
Echt waar kabouter Spillebeen was er niets bij, zo hopla twee benen in de lucht.
Ik heb in mijn eentje liggen schateren van het lachen in die kist, en de paarden stonden te genieten van het inmiddels volop gemorste hooi. Ik had direct een beetje een lugubere gedachte, deze kist heb ik namelijk van mijn oma gekregen en is bijna 50 jaar oud. Ik heb daar als klein kind nog in geslapen, als we als kleinkinderen bij mijn opa en oma bleven logeren was het altijd vechten om wie er in de kist mocht slapen (helemaal vol geduwd met matrasjes dus heerlijk zacht). Een van de eerste dingen die ik dacht...heb ik waarschijnlijk als laatste van de familie in oma's kist gelegen.
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

Re: Heb ik dat
hahaha, ik had je wel eens willen zien liggen
Zoiets had ik vorig jaar BIJNA, maar de beelden ervan in mijn gedachten lieten me al gieren van het lachen: Ik heb konijnen in een grote ren waar ze 40 cm onder de grond gaas hebben, zodat ze lekker kunnen graven. Ik had een boomstam in de ren. Ik zat vaak met de konijnen op schoot op die boomstam. Op een dag leun ik iets met mijn hand op die boomstam, en woeps! hij zakt zo 40 cm naar beneden, een hol in die eronder lag! Ik zag me in gedachten al op die boomstam zitten met een konijn op schoot terwijl hij 40 cm naar beneden zakt. Ik met de benen gevouwen tegen mijn lichaam klem in dat gat, kan niet bij mijn mobiel, die zat in mijn broekzak, en daar kon ik niet bij omdat ik dubbelgevouwen lag. Ik zag het al helemaal voor me.
Wat een komisch verhaal Marijke!

Zoiets had ik vorig jaar BIJNA, maar de beelden ervan in mijn gedachten lieten me al gieren van het lachen: Ik heb konijnen in een grote ren waar ze 40 cm onder de grond gaas hebben, zodat ze lekker kunnen graven. Ik had een boomstam in de ren. Ik zat vaak met de konijnen op schoot op die boomstam. Op een dag leun ik iets met mijn hand op die boomstam, en woeps! hij zakt zo 40 cm naar beneden, een hol in die eronder lag! Ik zag me in gedachten al op die boomstam zitten met een konijn op schoot terwijl hij 40 cm naar beneden zakt. Ik met de benen gevouwen tegen mijn lichaam klem in dat gat, kan niet bij mijn mobiel, die zat in mijn broekzak, en daar kon ik niet bij omdat ik dubbelgevouwen lag. Ik zag het al helemaal voor me.
Wat een komisch verhaal Marijke!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
hahaha! ik zie het al helemaal voor me!!!
Dan ben je wel even blij dat niemand daar getuige van was!!
Dan ben je wel even blij dat niemand daar getuige van was!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Dat verhaal van jou is ook wel een stunt Ivonne! 
Ik denk dat ik morgen gezegend ben met twee hele mooie donkerblauwe streepjes op de achterkant van mijn bovenbenen maar ik moest zo enorm lachen. Ik had ook best vervelend terecht kunnen komen en had best auw maar het lachen overwon. De paarden hebben weer wat om over te dromen vannacht
.

Ik denk dat ik morgen gezegend ben met twee hele mooie donkerblauwe streepjes op de achterkant van mijn bovenbenen maar ik moest zo enorm lachen. Ik had ook best vervelend terecht kunnen komen en had best auw maar het lachen overwon. De paarden hebben weer wat om over te dromen vannacht

Morgan!! 

o sorry, heb door het lachen er niet aan gedacht om je te vragen of je je ook pijn had gedaan. En er zat geen deksel op de kist die ook nog eens dichtviel toen jij er in kiepte?
Hopelijk heb je er niet teveel naweeën van, je kan er morgen nog wel eens knap last van hebben.
Hopelijk heb je er niet teveel naweeën van, je kan er morgen nog wel eens knap last van hebben.
Baranna 13-5-2006
- nadinefjorden
Haha nee gelukkig geen deksel! Al was dat voor het verhaal misschien wel leuk geweest maar dat eet zo lastig voor de paarden
.
Benen voelen een beetje beurs maar verder valt het wel mee denk ik!

Benen voelen een beetje beurs maar verder valt het wel mee denk ik!
Morgan!! 

- Anne&Wendie
- Contacteer:
Dit had ik eigelijk wel willen zien gebeuren
Hoop wel dat je morgen niet al te veel last hebt!

Hoop wel dat je morgen niet al te veel last hebt!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hihi, blooper
. Net als je denkt dat je dag perfect gaat, gebeurt je dit. En dan ben je me toch blij dat niemand dat zag. Ik zag het voor me in elk geval, ben erg visueel ingesteld
. En Ivonne, ik moest gewoon gelijk aan jou konijnenvisioen denken
. Sterkte met je blauwe plekken Marijke.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Whahaha Marijke, ik zie het helemaal voor me!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl

Briljante actie!
En inderdaad, super zonde dat daar geen filmbeelden van zijn
En inderdaad, super zonde dat daar geen filmbeelden van zijn

"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Wat een prachtige actie 

Oh haha, inderdaad erg jammer dat daar geen beelden van zijn 

A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Ik zie het voor me hoor, hihi!!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
- kristelhans
haha en ook heerlijk dat je zelf hebt liggen schateren!
de paardjes hebben het er ook nog over denk ik 

Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Ah, daar komen de blauwe streepjes van. Had bij ZG al een opmerking van je gelezen over blauwe streepjes en gedacht huh, wat bedoelt ze daar nou mee. Maar nu valt het kwartje, hahaha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Whahahahaha!!!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
als je nou weer eens van die akties hebt, moet je wel zorgen dat iemand het op video zet hoor!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo