Hier begon het toch ook wel allemaal mee
Daarna werd er ineens besloten dat er voor de bak 10 euro per maand
betaald moest worden per persoon

op filou wilde of mijn zoontje of paul is dat 10 euro per persoon wilde ik daarna zelf, ook 10 euro
Dat was toch weer een toppunt ,daarna was het hoe de paarden er snachts bij stonden
in hun stal met echt veel te weining stro en hooi.
Je zag het beton gewoon dat kan maar in het midden van een stal 3x3 werd wat hooi
gelegd en daar moesten ze het mee doen

Dit is nog niet alles nu komt het, Zelf had ik wat stro meegenomen van derde gekregen
zo kon ik zelf de stal vullen.De boer had mij niet zien lopen met een zak dus dacht hij dat het van zijn berg kwam.Hoop heen en weer welles niettes van zijn berg,Weet toch dat ik in mijn gelijk sta maar goed

Toen werd ik vast gepakt en kreeg een opmerking ,daar werd ik niet vrolijk van ,durf het hier niet eens neer te zetten wat er gezegd werd

Maar het toppunt was om mijn zo vast te pakken ,heel fout bij mij
Schoot helemaal vol in tranen dit was echt teveel.
Ben op zoek gegaan naar een andere plek
Een week later kreeg ik te horen dat mijn kast langs de kant van de weg stond en of ik weg wilde gaan van de stal.
Heb versterking gehaald en gelukkig was paul zo lief en goed om mij te helpen
Hebben mijn kast opgepakt , paarden gepakt en vertrokken naar een eigen weiland in de buurt.
Wat ben ik blij dat ik van die stum boer af bent en ga er nooit meer terug.
Maar hij is nog niet van mij (ons) af. Een week later is mijn vriendin met haar twee paarden
vertrokken onder politie begeleiding.De boer wilde niet dat ze weg ging en heeft zelf haar vriend bedreigd met een kraanwagen met arm. Een misverstand over stalgeld betalen
Heel verhaal en gebeuren.
Gelukkig staan onze paarden nu in een eigen weiland waar ze het best wel super hebben
en waar heel wat van te maken valt.
Eigen regels en geen gezeik meer van andere
Er is aangifte gedaan van: sexueel intimiteit,geweld en de dieren inspectie is onderweg
deze boer is nog niet van ons af.