Eindelijk weer een LEUKE dag met Dani
Eindelijk weer een LEUKE dag met Dani
Eigenlijk ga ik alleen maar naar Dani om haar te laten grazen en haar stal uit te mesten, maar vandaag hebben we iets nieuws geprobeerd en met succes! Dani heeft namelijk een paar keer over een zeiltje heen gelopen, zie in dit filmpje het bewijs! (Hij is wel donker, maar het is wel te zien dat ze er overheen gaat).
http://www.youtube.com/watch?v=DWLM3K_m8jg
Als klap op de vuurpijl heb ik het zeil ook nog op haar rug gelegd. Ze ging eerst een pasje aan de kant, maar de tweede poging ging beter en lag het zeil op haar rug. Ben trots op mijn nuchtere meisje.
http://www.youtube.com/watch?v=DWLM3K_m8jg
Als klap op de vuurpijl heb ik het zeil ook nog op haar rug gelegd. Ze ging eerst een pasje aan de kant, maar de tweede poging ging beter en lag het zeil op haar rug. Ben trots op mijn nuchtere meisje.
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
Re: Eindelijk weer een LEUKE dag met Dani
haha, Het lijkt wel een schimmen spel, jou filmpje. Maar super dat ze er zo rustig overheen stapt, want dat kan je nog net zien. Het is ook leuk om eens wa met je paard te doen zo. Keer wat anders. Volgend jaar kan je met haar aan de slag
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Knappe Dani!!!
Jammer dat het zo donker is op het filmpje.
Jammer dat het zo donker is op het filmpje.

Ja probeer het vandaag wel ff opnieuw, misschien ook wel met het zeil op haar!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
Hihi Fjord by Night
Ze doet het wel héél braaf hoor
Braver dan toen ik dat met Cas deed want die hoorde ineens dat plastic onder hem en nam een jump naar voren waarbij ik gelijk een stukje vel naast mijn nagel kwijt was (auw) 

Ze doet het wel héél braaf hoor

Hartstikke goed van Dani. Wat een dappere meid 

Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull
<-speciale editie van mijn onderschrift