Na een hoop geouwehoer met de trein kwam Marloes een dik uur later dan gepland aan op het station in Assen, waar ik haar opgehaald heb. Toen we met de auto bij ons huis aankwamen kwam Claudia er ook net aan.
Ik vroeg of Marloes eerst een kopje koffie of thee wilde, ze had dik 4 uur ind e trein gezeten en toen nog een half uur in de auto........ Maar Marloes wilde eerst de paardjes zien, ze was veel te nieuwsgierig

Volgens mij zijn Marga, Baranna, Fatoush en Apollo wel goedgekeurd door Marloes. Claudia wilde nog wat actiefoto's maken, maar de paarden hadden niet veel zin in actie.
Na de thee hebben we een patatje gehaald. Onze gesprekken onder het eten: fjorden, fjorden en fjorden, en een klein beetje andere dingen. Ik vond het ook erg leuk om met Marloes over ons werk te praten, omdat we beide op een zoegboerderij werken.
Toen hebben we Marga nog even opgezadeld. Marloes op Marga en Claudia met een ondeugende Fatoush. Hij was het duidelijk niet met Claudia's strenge aanpak eens

Toen nog even wat gedronken en Marloes weer op de trein gezet. Zo'n dag vliegt ook om zeg!
Was erg gezellig dames!