Lindy schreef:Hartstikke leuk Anita deze beelden!! Volgens mij vermaakt mn kleine mannetje zich prima daar en heeft hij in fugo een maatje gevonden, samen kriebelen/knuffelen, liksteen lebberen.
Ik zag dat hij ook al contact met de buren zocht, lekker nieuwschierig.
Ja, de buren zijn erg interessant. En maar kauwen, wie het hardste kan van de 3, hahahaha.
Lindy schreef:Zag ik het trouwens goed dat hij voorop liep toen ze er allemaal aan kwamen lopen?? Dat is nieuw! Hier dacht hij altijd na 3 passen in onze richting: het is mooi geweest, kom jij maar verder naar mij toe lopen

Is hij moeders inmiddels al helemaal vergeten?
Dat heb je goed gezien hoor, Finn liep voorop, daarachteraan Ferro en Fugo bleef op het 2e filmpje nog even wat achter omdat het gras toch wel erg lekker was. Ze komen hier eigenlijk altijd naar voren zodra ze ons spotten dus als nieuweling ga je gewoon aan die gewoonte meedoen.
Hij is mams vergeten hoor, het verdriet is over. Natuurlijk wordt er even gehinnik als Meline er uit gehaald worden maar dat doen Celony en Djambo ook. De heren hebben zich allemaal verzoend met het zelfstandige leven.