Nou dit!!
Als ik jou niet zie, zie je mij ook niet! Denkt ze...
Af en toe kijk je op je gemakkie even rond.
En toch maar kijken of je je nog kan verstoppen

.
Neehee, ik ben niet het paard wat je zoekt
Maar jawel, dit is toch mijn stoute poonie
Ik kom dus vanmorgen bij de wei en zie in de 1e wei 3 Fjorden. Ik denk, o zeker 1 uit rijden. Kijk ik nog eens goed, zijn dit de 3 buurvrouwen van Nis en is Nis haar stukje ernaast leeg. Whaaaaaa, waar is mijn paard?????

Zie ik de toegangsdraad tot Nis haar stukje los liggen. Ik rijd dus met een gang verder, zie ik in de wei ernaast in het hoge gras ineens iets geels. Wat daar dus niet hoort

. Ze ziet mij en... graast uiteraard doodgemoedeerd verder. Je bent Fjord of niet he

Dus spullen uitgeladen en paard maar opgevist. Hoor ik later dat Nis en haar drie buurvrouwen gisteravond ook al feest hadden, waren ze alle 4 ontsnapt

en lekker aan het diner gegaan. Maar er komen minimaal 3 maal per dag mensen bij de wei, dus helaas zijn dit soort feestmalen altijd van korte duur. Naja, ik check vanavond laat en morgenvroeg maar even of het nu uit is met de pret. Ontsnappingen hebben we eigenlijk nooit hihi.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!